Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skribenter søges

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har brug for lidt feedback på en lille ide.
Jeg har længe haft lyst til at lave et "nyheds site", hvor brugerne levere nyhederne.

Det vil sige et site med et hav af skribenter, som har tid og lyst til at skrive nogle små eller store artikler om alt lige fra opdræt af undulater til opsætning af software eller hvad ved jeg.
Planen er at folk skal "ansøge" om at blive skribent, og derefter vælge nogle emner som vedkommende har lyst til at skrive om.
Derefter får man et login, så man kan logge på og skrive artikler når det passer en.

Som bruger kan man så dagligt gå ind på sitet og læse lidt "nyheder" om de emner som interessere en.

Men for at få folk til at bidrage med nogle artikler skal der jo være en "gulerod"?

Så her kommer mit egentlige spørgsmål. Hvad kunne få dig til at bruge lidt tid engang imellem på at skrive en lille artikel til sådan et site?

På forhånd tak for din respons

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:11
Hej Lars

Jeg har faktisk selv arbejdet med præcis den samme idé - så den må jo være god.
Mine tanker var dengang, at hvis man skulle have lyst til at levere gratis stof, skulle man kunne få noget igen. Det kunne være "point" som på eksperten.dk, det kunne være "agtelse" eller "profilering" som i de fleste fora, eller det kunne være "magt", som f.eks. kunne gives ved at uddele begrænsede administratorrettigheder. Det er vigtigt, at dine skribenter føler, at de er "en del af noget" - derfor er det meget vigtigt at gøre sidens vision og mision meget tydelig.

Som professionel skriverkal er svaret egentlig meget mere simpelt: Jeg vil bare have nogle klejner i kassen, så skal jeg nok skrible løs.

mvh Hans

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 23:30
man kunne fx lade dem der skriver få deres adwords ind 20-50% af gangene siden bliver vist eller lignende?

Fra København N
Tilmeldt 16. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:50
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:07
Er det ikke det koncept det store blog site kører i USA (der tjener kassen) og Anders (Danagoras.dk) kører med, hvor skribenterne også får deres adsense reklamer ind? Anders havde havde en tråd for ikke så længe siden om netop dette...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:08
En af mine kunder i USA kører en lignende koncept, dog i en indpakning som jeg finder overlegen alt andet jeg har set (og særligt den nye version 3.0 som kommer på meget snart). Sitet heder: www.helium.com - her er masser af inspiration til hvordan den slags kan gøres.

De får iøvrigt godt et par tusinde nye artikler om dagen allerede nu - efter kun et år :)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:27

// Jesper Skov

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 07:29
Dato: 31-05-2007 01:08:26
Forfatter: Mikkel deMib
En af mine kunder i USA kører en lignende koncept, dog i en indpakning som jeg finder overlegen alt andet jeg har set (og særligt den nye version 3.0 som kommer på meget snart). Sitet heder: www.helium.com - her er masser af inspiration til hvordan den slags kan gøres.

De får iøvrigt godt et par tusinde nye artikler om dagen allerede nu - efter kun et år :)

Rigtig flot side, og om ikke andet må det give en _masse_ trafik fra søgemaskinerne, med alle disse artikler. Pageranken ser jo sørme og fornuftig ud

// Jesper Skov

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:46
Tak for jeres respons

Jeg har tænkt på at lave et point system, hvor man får vidst sine adwords x antal gange, alt efter hvor mange artikler man bidrager med.
Og vurderet ud fra jeres kommentarer, så er det nok den bedste løsning.

Jeg takker. og i skal nok høre nærmere når projektet går i luften :)

God weekend

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:33
Hej Lars

Min gulerod:

Jeg ville gerne skrive artikler, hvis jeg blot kunne få en lille info-boks med mulighed for at lægge links til egne hjemmesider, hvor man typisk vil kunne læse mere om emnet.
Det vil være en begrænsning, hvis jeg kun kunne skrive i bestemte kategorier.

Mvh, Christian

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)