Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress plugin popup

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!
Jeg søger et wordpress plugin, der laver en popup på alle pages, eller man selv kan slå det til på "pagen/siden" det skal være et der locker content, så når der kommer popup kan man ikke gøre noget på bagrunden, og der skal være cooldown med, så når man kommer ind går der 10 sekunder før den lukker den den popup før man egentligt kan lave noget, og det skal være et html popup, så man kan skrive koden inden i. har prøvet de der facebook contentlock osv, men det er ikke det jeg søger :) noget ligne, bare uden like inden i, og så bare html istedet :)
hvis i ikke ved hvad jeg mener, så bare skriv det :)

/mvh jesper 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:50

På codecanyon.net findes der flere af den slags

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18

Jeg kan klart anbefale ''Super popup plugin'', og hvis du vil have den fulde udgave med mange flere, så prøv ''Super popup plugin PRO''.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:56

Jeg bruger WP Super PopUp på min side. Det fungerer rigtig godt. Folk kan let slippe væk fra reklamen, hvis den ikke interesserer dem. Du skal være meget forsigtig med popups :-)

Fra Herning
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 19
Fra  Realiseringsmetoden Skrevet kl. 21:09

Hej Casper,

det ser ud til, du har erfaring med Super Popup Plugin...?

Kan du hjælpe mig videre... Det går ok, når jeg opretter et enkelt pop up - men når jeg så ønsker opretter et nyt popup på to andre sider, går det i fisk... Jeg kan simpelthen ikke se, hvad jeg gør galt.

Har du tid, lyst og vilje til at hjælpe mig med den gåde? Gerne så jeg lærer det, så jeg ikke falder i samme fejl igen..

Mvh. Bente Tromborg

www.pilates-uddannelsen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)