Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spar mange penge på blækpatroner og toner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden nogen begynder at beskylde mig for, at have en skjult dagsorden, så vil jeg gerne sige følgende.

Jeg har ingen tilknytning til firmaerne herunder, kender hverken ejerne eller medarbejderne, jeg får ingen % eller $$ for at nævne dem og jeg har på ingen anden måde interesser i deres salg eller vækst.

Som alle andre, så stod vi idag og skulle købe nye toner til vores printer, som bruges flittigt. Tidligere købte vi dem hos printerpatroner.dk, da de yder en super service og hurtig levering. Men 3742 kr (momsen kan fratrækkes) + fragt er alligevel en sjat penge.

Derfor gik jagten ind på et evt billigere alternativ i Tyskland, som havde samme service og leveringstid. Og her fangede ph-patronen.de hurtigt min opmærksomhed. For med en samlet pris på 405 euro = 3017 kr inkl levering (yderligere rabat på 3% pga betalingsmetoden), så må det siges at være et super alternativ! Hvilken besparelse på samme produkt!

Jeg har tjekket en del andre printer mærker og typer, og det er samme senarie, som udspiller sig... Der er store besparelser at hente! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en farve laser, der køre CMYK. Jeg vil KUN ha originale, efter en dårlig erfaring med et lavpris sælger i Danmark. 

Hvis jeg skulle købe alle fire tonere vs. proshop.dk (Og nej ingen andele her heller, de er bare billigst med lige netop vores farver) så spare jeg omkring 80,- når momsen er fraregnet. 

Og det er ca. 3.000,- ekskl. moms der er tale om. Så ikke i alle tilfælde er det mange penge, man spare. Men godt tip ellers ;)

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu nævner ingen af jer modeller på jeres printere, men har I husket at tjekke de fordele I har som Amino Plus-medlemmer?

Der kan bl.a. "Vi Er Grønne" klare nogle ret gode priser på blæk og toner.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ik tjekket alle printere, så der kan selvfølgelig være modeller, hvor besparelsen er begrænset. Men de 4-6 stk, som jeg har tjekket havde en besparelse på 2-1000 kr...

Jimmy B. Carlsen:

Nu nævner ingen af jer modeller på jeres printere, men har I husket at tjekke de fordele I har som Amino Plus-medlemmer?

Der kan bl.a. "Vi Er Grønne" klare nogle ret gode priser på blæk og toner.

Jeg linker nu direkte til printertypen... Jeg har faktisk slet ik tjekket det tilbud, da jeg ik har fået med, at det eksisterede...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmy B. Carlsen:

Nu nævner ingen af jer modeller på jeres printere, men har I husket at tjekke de fordele I har som Amino Plus-medlemmer?

Der kan bl.a. "Vi Er Grønne" klare nogle ret gode priser på blæk og toner.

Havde ikke fanget det tilbud, men med rabatten er den ca. 50,- billigere pr. patron end proshop. 

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har checked dit link til patroner, synes det er sindsygt billigt, jeg sparer ca. 60% på patroner til min gamle Brother 440

 

Fra København
Tilmeldt 5. Nov 11
Indlæg ialt: 28
Fra  More than event Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tippet. Der er da noget at hente :-) Er der nogen der kan se et sted hvor man kan udfylde VAT nummer og slippe for at betale de 19 % moms? Har nogle andre tyske leverandører hvor det er muligt ved Internet bestilling, og det gør jo en lille forskel.

/Mark

More than event is delivering Event Production and Services with the client in center. See more at http://www.morethanevent.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. Godt tip. :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)