Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på vores App og Website - med gratis og betalende gavekort via mobilen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.sendentanke.dk Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi gik online med http://www.sendentanke.dk samt vores App "Send en tanke" for lidt over en måned siden.

Har du/i derfor mulighed for at give os lidt konstruktiv kritik til vores hjemmeside samt App og hvordan vi måske kan gøre vores hjemmeside og App bedre?

Vores hjemmeside ligger på: http://www.sendentanke.dk

Vores App: Kan hentes i App-store og Android Market "Send en tanke"

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
sendentanke.dk 

Rune Eirby Poulsen

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Jeg ryger ind på Phonehospital.dk, når jeg klikker på dit link.

Angående sendentanke.dk, så kan jeg kun rose jer.
Det er en super flot side, med flot farvesammensætning, gode billider og en video. Præcis som det skal gøres.

Småting:

1. Vis jeres CVR-nummer i Footer. Selvom det står så fint i kontaktinfo, så ved jeg at både jeg selv og andre 'scanner' efter det i footer. Det øger troværdigheden. :)

2. Trods det utroligt flotte design, så synes jeg at opsætning med jeres gavekortløsninger både på forsiden og inde på Tankehoppen virker lidt uoverskueligt. Jeg sidder på en stor skærm, men synes stadig at alle gavekort pløre sig lidt sammen. Håber du forstår mig..
Billederne skal måske være lidt større i højden og afstanden mellem hvert gavekort kan også øges med 5-10px, så det giver bedre overblik.

3. Søgefunktionen var det første jeg gjorde brug af. Den er dog lidt gemt. Jeg kunne godt tænke mig, at den blev mere fremhævet. :)

Det var mine tanker. Håber du kan bruge det.

Rigtig go' vind med jeres professionelle side!

Med venlig hilsen

Casper

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige hentet jeres App til iPhone:

Ideen er god... 

Her er så ris:

Når den starter op så kommer der bare en hvid skærm. Ingen splashscreen eller indikator på hvad der sker

I bruger ikke standard TabView men links i toppen?

Det grønne felt på "forsiden" går ud over skærmen på nogle

Jeg har valgt et produkt og skal vælge produkttype - Dropdown er meget smal i højden. 

I modtagers mobilnummer kan jeg indtaste tekst? Giv mig dog et telefontastatur samt gerne mulighed for at vælge fra min kontaktliste på telefonen

I min email så bør I også give mig "email tastaturet".

List ros skal der også være

Filteret kan jeg godt li. Gode store felter der kan trykkes på.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gik ind på jeres hjemmeside bagefter og én ting slog mig:

På felterne på hjemmesiden og appen har I byttet om på den grønne og sorte farve. Så på hjemmesiden står der  "Gavekort" i et grønt felt men  i appen er det felt sort... er det en fejl? eller planlagt?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det er en super flot side Big Smile

få social logoer på siden især google plus og facebook så jeg kan dele din siden nemmere på disse medier

cvr nummer i fodnoten siden det skaber mere troværdighed over din siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.sendentanke.dk Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Mange tak for dine kommentarer. Er helt sikkert noget vi kan bruge til noget.


Mvh Rune

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.sendentanke.dk Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Tak for dine kommentarer til vores App..

Det er ikke planlagt, så det skal vi have set på :)

Fortsat god dag.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune,

Hermed er der lidt feedback på jeres hjemmeside. Jeg synes bestemt at jeres hjemmeside er super flot og overskuelig, dog synes jeg at i skal påsætte en float:right på jeres søgefunktion samt fremhæver den lidt mere.

Udover ovenstående ville det være cool hvis jeres kundeudtalelser roterede med flere kundeudtalelser end blot den ene, der er synlig lige pt. Ellers burde I blot lave det således at der er en ny kundeudtalelse hver gang du reloader siden.

Som en lille anden feature synes jeg også, at I burde indsætte små knapper i jeres slider, så vi selv kan skifte mellem de forskellige slides :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra København
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.sendentanke.dk Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Busekist Ohlsen:

Hej Rune,

Hermed er der lidt feedback på jeres hjemmeside. Jeg synes bestemt at jeres hjemmeside er super flot og overskuelig, dog synes jeg at i skal påsætte en float:right på jeres søgefunktion samt fremhæver den lidt mere.

Det er rigtig - den er ikke så nem at se..

Udover ovenstående ville det være cool hvis jeres kundeudtalelser roterede med flere kundeudtalelser end blot den ene, der er synlig lige pt. Ellers burde I blot lave det således at der er en ny kundeudtalelse hver gang du reloader siden.

Spot on - det vil virke rigtig godt, og give noget mere dynamik på sitet.

Som en lille anden feature synes jeg også, at I burde indsætte små knapper i jeres slider, så vi selv kan skifte mellem de forskellige slides :-)

Mange tak for feedback!

Fra København
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Fra  GADRR Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune,

Logoet bliver for mig lidt for "Comic Sans MS" agtigt. Jeg ville nok heller ikke vælge at lave en ramme om det, men istedet lade det flyde lidt ud. Det blir lidt for firkantet det hele + du har massere af plads i hele det højre hjørne til at få lavet et logo der skaber bedre flow på siden. 

Som andre har skrevet er søgefeltet lettere skjult. Brug samme baggrundsfarve, som hovedsiden og lige som logoet, ville jeg udnytte pladsen bedre. Centrer det mere i højre hjørne. 

Udover det - Virkelig en god innovativ ide, jeg er sikker på vil få succes fremover.

Med venlig hilsen

David

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)