Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tracking af kundernes adfærd? Hvordan gøres det bedst?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Har en webshop kørende og kan ikke få tankerne væk fra hvor mange ordre id's der hopper fra. Dvs. hvor mange kunder der dropper at handle.

Jeg bruger opencart og ønsker en metode hvormed jeg kan finde ud af hvad og hvor det er det går galt.

Har i nogle fantastiske erfaringer i vil dele med mig, så jeg kan hjælpe kunderne gennem betaling? :)

Og det gælder egentlig ikke kun ved kassen (som er der jeg kan se det via ordre id) men også generelt at få dem der kommer ind til at handle, da de typisk kommer fra google og leder efter snørebånd som er den vare jeg har.

Hjemmesiden er www.snøre-bånd.dk hvis i bare vil kigge løst på hvad det er der går galt.

Takker mange gange på forhånd.

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:18

Udemærket webshop du har dig der, men personligt syntes jeg godt den kunne bruge lidt optimering. Syntes ikke at den afspejler klart nok, hvad det er du sælger, da det er et meget neutralt design du benytter dig af.

Et godt råd vil være at ændre "Tilføj til Kurv"-knappens farve, til grøn og måske gøre den lidt større. Det har før vist sig at være en god beslutning for utallige webshop ejere. Måske lykkes det også for dig? ;-)

Ligeledes vil jeg få flyttet din informationsbjælke op i top menuen, sammen med Forside og Indkøbskurven. På den måde får i gjort det mere overskueligt, så man ikke skal "flyve" rundt på hjemmesiden.

Håber du kan bruge det til noget, og held og lykke fremover!

Med venlig hilsen,

Alexander

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 73
Fra  eSternberg Skrevet kl. 22:29

Kig evt. på ClickTale. Dem har jeg brugt et par gange i forbindelse med brugervenlighedstests.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)