Hej Jeg går lidt i tankerne om at begyndt at tilbyde IP telefon omstillings anlæg til iværksættere og mindre firmaer, det hele kan styres fra et web interface. Forskellen på det og mange andre løsninger er at det ikke er en hostet løsning men et stykke hardware man køber en gang. Prisen for en enhed kommer til at ligge på omkring 1500kr. Tror i det er noget der kan bruges? Mvh. Jesper |
Hej Jesper
Du begår en klassisk fejl. Du har åbenbart ikke undersøgt markedet for IP telefon omstillingsanlæg og du fortæller heller ikke hvad du kan tilbyde af ekstra ydelser.
Du spørger bare ud i et forum om "det kan bruges" - vi har ingen forudsætninger for at vide om det er noget der kan bruges eller ikke bruges. Tit så vil dine kunder ikke ane at de har behovet. Så istedet for at spørge om vi har et udækket behov, så sørg for at skabe det behov.
Til sammenligning så er jeg igang med et produkt som ikke findes ret mange af - behovet bliver dækket lige nu af min målgruppe, men jeg kan gå ind og give dem mere end de har nu. Jeg har ikke været ude og spørge om de kan bruge det, men jeg har undersøgt markedet selv og fundet ud af at behovet er der - jeg skal bare sørge for at fortælle dem at de kan få dækket deres behov ved at benytte mit produkt.
Du "går lidt i tankerne" så dvs at du ikke har siddet og regnet på det og dykket ned i produktet men at du nok har fundet det på nettet og ganget op med kursen i danske og lagt lidt ekstra til for at tjene lidt. Har du haft told og moms i tankerne? Hvad med fejlprodukter? - ret mig endelig hvis jeg har taget fejl :)
Men ellers så lyder det spændende og du må gerne sende mig noget mere info om det.