Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke finde mig på Google

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Under mig over jeg ikke rigtig kan finde min køreskole på Google/ google maps.

Sikkert et eller andet jeg ikke har gjort rigtigt, eller mange at oplyse.

Men søger jeg på Køreskole i vejle får jeg næsten alle andre med min. Hvordan kan jeg ændre det. Dem måtte meget gerne komme på den lille liste hvor deres placering er på. Kan man det?

Vil sige jeg er ikke nogen ørn til dette her, og slet ikke Engelsk.

Hilsen Nielsen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

vis det er denne her side som står i din buzz profil http://minikøreskole.dk/ kan både links social aktivitet hjælpe og skriv i titlen at i er en køreskole vejle på om jer siden , at i får skrevet det ind der, det hjælper jer op ad i det normale søgning i google

google lige vedr google map jeg synes dette her links svare udmærket på hvordan du kommer i google map http://support.google.com/adwords/bin/answer.py?hl=da&answer=143287

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv anbragt min engang for længe siden. Den nøjagtige fremgangsmåde husker jeg ikke, men det var ret nemt - så meget husker jeg dog.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

PÅ Google Places, kan du gratis lave en registrering af din virksomhed. I så fald du gør det korrekt, vil din køreskole også komme frem.

Læs mere her: Google Places

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Hvor gammel er siden til en start? og kunne du evt. give et link, så det er lettere at hjælpe med problemet?

MVH

Henrik Krog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fandt jeg Google Places og fået oprettet mig.

Så håber jeg det hjælper lidt ;)

Min hjemmeside er www.minikøreskole.dk

Alt det med social medier som facebook og google+ kommer, men det går lige lidt tid inden det bliver lavet.

Min side er fra omkring januar i år, men er ændret nogle gange, og bliver den nok forsat. Er endnu ikke tilfreds, men VIL SELV. hehe. (så længe jeg kan)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Michael

Hvis du ændre "noindex,nofolow" til "index,follow" i denne linie vil det nok hjælpe på din indexering i søgemaskinerne.

<meta name='robots' content='noindex,nofollow' />

noindex siger søgemaskinerne ikke skal indexere din hjemmeside og nofollow siger søgemaskinerne ikke skal følge nogle af linkene på din side.

Kig også på dit <title> tag - det er tomt.  der er flere gode tråde herinde om hvordan du laver den og hvor lang den må/skal være.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Leif Andersen:

Hvis du ændre "noindex,nofolow" til "index,follow" i denne linie vil det nok hjælpe på din indexering i søgemaskinerne.

<meta name='robots' content='noindex,nofollow' />

Skulle være ændret nu. Og tak :)

Kigger på det med <titel> tag i morgen.

Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

din side mangler indhold og god indhold   :-)

Per H

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da kæft... Der er jo ingen titel eller description. Hvis du vil ses på nettet skal du se lidt på mest basale ting. Det er noget der tager n.

Så skal du have nogle links til din side. Du kunne jo starte med at blive "Amino Plus" og oprette nogle links i din signatur.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)