Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feed back

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 12
Fra  Partydanmark.dk Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har brug for lidt konstruktiv kritik til min hjemmeside. www.partydanmark.dk

Som i kan se hvis i går ind og kigger på den har jeg udlejning af diverse fun food maskiner, og andre forskillige ting til festen. Inden jeg fik denne her side online havde jeg en virkelig dårlig hjemme side. Det var faktisk bare et billede. Nu er den blevet meget bedre.

Nu kommer mit problem. På den gamle side var der ofte kunder som skrev eller ringede til mig, Nu er det gået fulstændig i stå mystisk. Jeg kører lidt adwords da den er helt ny.

Har forsøgt at ligge gode billeder ind af de ting som jeg har i udlejningen, så man kan se hvad man lejer.

Men der sker ikke en dyt nu. Google har fundet den og jeg arbejder på seo tekster.

Jeg søger ikke folk som vil lave den, men evt. ideer til hvad i syns den mangler eller har for meget af.

Er den lavet forkert?

Har folk svært ved at finde rundt i den?

Med venlig hilsen

Simon Anthony

www.partydanmark.dk  

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, umidlbart er det en meget flot side. Jeg så først kontakt menuen i toppen efter at have surfet lidt rundt på din side, så måske skel den gøres mere synlig. Jeg var igang med at bestille, men fandt ikke nogen steder, hvor man kunne plotte ind hvornår man gerne vil leje udstyret. Ved ikke om det vil gøre nogen forskel, for dem der er på udkig i god tid.

Ved ikke om du kan bruge det til noget, men det var det jeg lige kunne komme på.

MVH

Jannie 

Fra Odense
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 12
Fra  Partydanmark.dk Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannie

Tak for din tid på siden. Alt kan da helt sikkert bruges til noget. Du har ret med den kontakt knap øverst på siden, den skal jeg have gjort mere synlig.

Tak for hjælpen

Simon Anthony

Partydanmark.dk

Lej slush Ice maskine

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Få sat jeres CVR-nr ned i footeren.

Grønne købsknapper konverterer bedre end andre farver.

Hvad med at få lavet en facebook side og linke til den et sted på siden? Du kan så på denne lave indlæg med sjove ting man kan lave til fester..

Bare lige et par tanker herfra. Smile

Hoopz - alt om basketball!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

For det første, så minder navnet "PartyDanmark" om en gammel kone der prøver at være lidt med på de unges sprog...

Jeres tekst i "Pr. dag" er afskåret, det ser ikke godt ud.

Hjemmesiden fungerer "Okay"... Det ligner bare et template der er hentet fra nettet...

Jeg bryder mig ikke om at KONTAKT står med store bogstaver i toppens MIDTE.. - Få det rykket ud i siden og med mindre bogstaver.

Når man er inde under en vare, så står der "Ring her, eller klik bestil" og står der "Bestil her" LIGE nedenunder.

- Kan i ikke fjerne "Ring her, eller klik bestil" og så bare komme med den valgmulighed EFTER man har trykket ind på "Bestil her" ?

Boksen ude i siden med "Ring og bestil" (Det virker lidt for kontant og direkte ordre..)

- Kan i ikke ændre den til "Har du spørgsmål?"

Når man så har trykket bestil og kan se sin varekurv, så er der noget der rammer mig i øjnene med den lille hvide boks med varen... Kan i ikke lave hele bestillingssedlen hvid, det tror jeg vil virke bedre.

Og hvorfor har i ikke et indkøbsvogn ikon, så man hurtigt kan tjekke hvad man har i kurven?

Håber det kan bruges.

Mvh. Bertil Boisen.

Fra Odense
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 12
Fra  Partydanmark.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bertil og Michael

Tak for at i gider at bruge lidt tid på min side alt hvad i siger og kommer med vil jeg da helt sikkert kigge på. Siden har kun været online i 14 dage så ved godt at der ligger en masse arbejde endnu. Men nogen gange kigger man sig bare blind på tingene. Det er min første side så der er helt sikkert plads til forbedringer. 

Ved godt at Partydanmark ikke lige er det fede, men det er desværre mangel på fantasi fra min side.

Simon Anthony

Partydanmark.dk 

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Anthony:
Siden har kun været online i 14 dage så ved godt at der ligger en masse arbejde endnu. Men nogen gange kigger man sig bare blind på tingene. Det er min første side så der er helt sikkert plads til forbedringer. 

Rom blev ikke bygget på en dag og man bliver klogere hver dag :-)

Held og lykke med siden fremadrettet.

Hoopz - alt om basketball!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

cvr nummer i fodnoten på siden det skaber mere troværdighed over siden

udnyt bedre google viser op til 70 tegn lige nu vises der kun et ord partydanmark det vil nok give flere klik ved udnytte  den titlen bedre og den er ens hele siden igennem lav gerne hver undersiden i titlen med det siden omhandler.

kontakt siden husk der også jeres cvr nummer

frem med hvilken betalings kort muligheder i tilbyder på siden dankort mastercard bank overførelse med mere,

social medier husk især google plus da det betyder noget i google og husk også facebook det kan også hjælpe en frem ad med mere salg på ens side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 12
Fra  Partydanmark.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for alle dine gode råd det er sgu fedt.

 

Simon Anthony

Fra Odense
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 12
Fra  Partydanmark.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Hvad syns i om billederne ?

Simon Anthony

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)