Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO. Et stort domæne eller et for hvert land?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Står og skal vælge mellem at få lavet en samlet webshop (men på flere sprog alt efter hvor folk kommer fra) eller en for hvert land (10 stk med tiden).

Hvad er smartest rent SEO mæssigt? (og eventuelle ting jeg ikke har tænkt på)

Yderligere er der nogle systemer i fortrækker frem for andre (magento, open cart osv.) til formålet, hvis man skal kunne se alle ordrerne fra en samlet ordre liste?

I er altid skarpe :)

Mvh.

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan jeg forstår det så vil du enten have én webshop med 10 forskellige sprogvalg eller 10 enkelte shops med hvert deres sprog?

Jeg ville helt sikkert vælge én shop med 10 sprog ellers er det jo

- 10 x designs
- 10 x ordrebehandlingsystem
- 10 gange adwords (hvis du bruger det)
- 10 x webshopændringer
Osv osv

Vores webshop kan du koble sammen med mange domæner og have flere styles (så du i princippet kan have flere forretninger i et system) og ikke mindst bliver hvert produkt og side opdateret med hvert sprog ved 1 klik.

På en demo på www.ewebsystems.dk/webshop eller skriv til mig så opretter jeg en demo til dig :-)

Go aften

Morten
Mof(a)ewebsystems.dk

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken markedet er og hvad dine forventninger til hvert eneste land og hvad er dit budget er nogle af de ting jeg tænker

et for hvert land og så husk et webhotel der er tæt ved bruger og sørg for få masser af social aktivitet tæt ved brugerne på hvert eneste domæne så søgning bliver meget personlige mod hvert eneste land og husk så en masse indgående links der passer til hvert eneste land, det kan sagtens betale sig altså vis du har et budget til det og tiden til det

Det lettest ville nok starte i småt op i hver eneste land og så udvide , vis du går ind i hård konkurrence markedet ville jeg ikke tage alle landene med det samme da det hele simpelthen bliver uoverskueligt og alt samme laves ½ 

jo at starte en webshop med alle landene kan blive dyre vis skal oversættes det hele og ikke slår igennem i landene , men vis markedet er meget nemt at slå igennem kan et domæne også være en fordele men ved hver løsning er der plus og minusser og det er altid svært at svare altid hvad er bedste for dig at gøre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Intelligo Denmark ApS Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Christian,

Jeg ville benytte et open source system og ville vælge magento over andre. Men der er vist lige så mange for og imod magento, open cart og petra shop som der er såkaldt udviklere.

Jeg ville sætte magento op så du har et samlet administrations panel, et sted at håndtere ordre fra og kun et sted at skulle rette ting. Dette vil også minimere dine hosting udgifter.

Jeg ville købe lande specifikke domæner, og så køre med oversættelser der passer de enkelte lande. Jeg tror mere på at en tysk kunde vil købe på en .de hjemmeside, hvor alt tekst og kommunikation er på tysk.

SEO mæssigt er lokale domæner helt sikkert en præference over et enkelt .com domæne

Hvis du har yderligere spørgsmål eller brug for lidt hjælp, så sender du bare en PM så skal jeg være behjælpelig :)

Mvh
Julian
Trendlining Denmark

Med venlig Hilsen Julian F. Christmas.

Læs om konverteringsoptimering og webbureauet Intelligo her intelligodenmark.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg hælder også mest mod at have et domæne i hvert land for at have server tæt derpå osv.

Tager et land af gangen. Har tænkt mig at bygge en webshop og så kopiere det hele (selvfølgelig oversætte alt teksten) til det nye domæne. Giver dette problemer med google og duplicate content?

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Ja jeg hælder også mest mod at have et domæne i hvert land for at have server tæt derpå osv.

Tager et land af gangen. Har tænkt mig at bygge en webshop og så kopiere det hele (selvfølgelig oversætte alt teksten) til det nye domæne. Giver dette problemer med google og duplicate content?

den her gamle tråd svaret et par af seo eksperter på http://www.amino.dk/forums/t/122000.aspx , de skiver i hvert fald det skulle gerne ikke give duplikat problemer på siden at oversætte det til flere sprog

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)