Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde rette keywords

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er igang med en fashionblog, som har et stigende antal besøgende.. I den forbindelse er jeg naturligvis begyndt at skrive en masse SEO-artikler, som henviser videre til en webshop med tøj som f.eks. smartguy mv.

Der er en del på Amino, der har disse former for sider, og det jeg specielt har bemærket er at folk ved præcis hvilke "keywords" de skal ranke på til deres artikler, så det passer med det tøj, der sælges.

Hvordan finder man frem til de rette keywords, så man kan skrive en artikel om noget aktuelt, og samtidig komme højt på Google med sit indlæg?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 18:05

Du kunne bruge en kombination af Adwords Keyword Tool og Google Trends.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 18:51

Ja Google Adwords søgeordsværktøj er en god start.

Der er også www.ubbersugest.com mener jeg det er, ellers søg på google.

Lav en brainstorming på alt indenfor mode du tænker du vil berøre, derefter tager du dine keywords igennem googles søgeordsværktøj for at se om der er penge i de ord, er der nogle besøgende og hvordan er konkurrencen.

Sørg for både at have korte keywords som fx: Mode, tøj, tasker osv.

Og long tail keywords som fx: Hvilken mode i 2012, sommermode i 2012, det flotteste tøj, køb det billigeste tøj, mest moderne tasker i Danmark, mest moderne tasker i 2012, moderne tasker.

Det kræver noget tid at finde frem til de ord man vil satse på og vendinger, derefter skal de implementeres korrekt i dine artikler fremover :)

Held og lykke, ellers er det bare igang med at læse om SEO og Linkbuilding. Jeg elsker især at følge Mikael på www.antphilosophy.com eller Dennis Kjærgaard

Held og lykke :) Mvh. Jesper Krogfelt 

Ps. Jeg har www.luksustasker.dk hvor jeg skriver om tasker og mode nyheder, du mere ind velkommen til at linke til mig hvis det har relevans for dine læsere :)

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)