Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændringer på min artikeldatabase

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg lancerede for en måneds tid siden min artikeldatabase, og mange synes at designet var fint, og det hele var sådan set godt - men jeg modtager overhovedet ingen artikler mere. I starten var det en eller 2 om dagen, men så dalede det, og nu er der ingen der tilføjer mere.

Så hvilke ændringer skulle der til, for at du ville tilføje en artikel til siden? Hvad er problemet egentligt i det?

Siden vi taler om er http://synesgodtom.org.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må markedsføre den bedre og 'sælge' den til os andre. Lige nu har siden Pagerank 0 og det er ikke særligt fristende. Hvis du nu kunne finde plads til den i din signatur ville du sikkert også få flere artikler ind.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må skabe noget mere linkværdi til domænet - så kommer artiklerne nok også.

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig, du har ikke arbejdet meget med din PR.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Al begyndelse er svær, og når man læser på forsiden: "Vi er lige nu 10 forfattere, der tilsammen har skrevet 11 artikler," så bliver man ikke specielt motiveret. Dertil kommer, som allerede nævnt af Erik, pagerank.

Måske du skal fjerne "Vi er lige nu 10 forfattere, der tilsammen har skrevet 11 artikler," indtil der er flere forfattere og artikler?

Antallet af forfattere er jo dine referencer, og vi skal alle starte et sted, altså med første reference, men der er ingen grund til at nævne antallet, før der er et seriøst antal referencer.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg vidst arbejde lidt på Pagerank :-)

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke fokusere på Pagerank alene, men bare udbred kendskabet til din side. Der er flere der har lavet lister over artikeldatabaser, så start med at kontakte dem og få din side med på listen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)