Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik på Studiezone.dk ønskes.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Et par hurtige skud fra hoften:

Det ville gøre siden mere levende og interessant, hvis i på forsiden fremhævede et par af jobopslagene.
Altså, i stedet for kun at have en liste i højre side, så smid de to eller tre seneste jobs ind i nogle spalter i midten, hvor i så viser et udsnit af selve jobopslaget.

Når man søger job, så er jobbets beliggenhed særdeles relevant, derfor er det oplagt at nævne stedet i joboversigterne, så man ikke skal klikke sig ind på selve jobopslaget, blot at konstatere at det er i den anden ende af landet.

Målgruppen må jo siges at være den yngre del af befolkningen, derfor er det oplagt at have et rss-feeds med de nyeste jobopslag.

Som en sidste ting, så bør i måske overveje selve navnet.
Når jeg hører navnet Studiezone, så tror jeg umiddelbart at der er tale om et website hvor man kan finde hjælp til lektierne m.m.
Navnet indikerer ikke rigtig at der er 100% fokus på studiejobs.

/Mads

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Paw

Ser at du har været aktivamino.dk, efter at jeg har stillet dig samme spørgsmål to gange. Så jeg går ud fra, at du ikke er interesseret i at besvare mit spørgsmål, som nu er en uge gammelt, i en tråd du selv startede.

Årsagen til at jeg gerne ville vide hvor du angiveligt har købt de stillingsannoncer er, at jeg blev lidt overrasket over at genkende mine kunders navne over alt på din portal.

Og siden du stadigvæk ikke har besvaret mit spørgsmål efter en uges tid. Så har jeg valgt at kigge lidt nærmere på din portal. Og jeg kan konstatere at du enten har købt de stillingsannoncer fra nogen der har kopieret dem fra min portal, eller også har du selv kopieret dem fra min portal, Studiejobs.dk

Specielt denne annonce er nem at sammenligne:

Studiejobs.dk:
http://www.studiejobs.dk/a_studiejobs/annonce.asp?jobid=2220

Studiezone.dk
http://www.studiezone.dk/vis_job.aspx?id=34


Og mit bud er, at du har været inde og kopiere fra min portal. Samtlige af dine 10 annoncer findes 100 % identiske på min portal. Og ud over det så har du nøjagtig samme valgmuligheder under "Område/landsdel", som der er på Studiejobs.dk (Iøvrigt et udvalg af områder som er lidt specielt sammensat: Esbjerg, Fredericia, Frederikshavn, Helsingør, Herning, Hillerød, Horsens, Kolding, København, Odense, Randers, Roskilde, Silkeborg, Sønderborg, Vejle, Viborg, Ålborg, Århus, Hele Danmark, Øvrige)

Og så har du pudsigt nok også valgt at have præcis 16 mellemrum bag ved navnet Frederikshavn, for at ændre udseende på menuen. Igen 100 % identisk med menuen på Studiejobs.dk. Så det ser ud til at du har lavet mere end blot Copy & Past af stillingsannoncer

Jeg har skam intet imod at du har valgt at kopiere opbygningen på Studiejobs.dk! Men vil du venligst lade være med at kopiere stillingsannoncerne?

Jeg bliver jævnligt kontaktet af annoncører, som er lidt fortørnede over at finde deres opslag alle mulige mærkelige steder. Ofte i forbindelse med at studerende retter henvendelse. De fleste af annoncørerne ønsker selv at bestemme hvor deres annoncer og kontaktoplysninger skal vises.

Så drop det venligst, og fjern de annoncer hurtigst muligt fra din portal. Og hvis du fremover ønsker at kopiere noget fra min portal, så kontakt mig venligst først, ok?
Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kjaerbo,

 

Jeg valgte at undlade at svare på dit spørgsmål ang. hvorfra annoncerne er blevet købt af den simple grund at jeg blev nød til at undsøge sagen først.

 

Annoncerne er købt af en Michael fra Greenå som jeg igennem længere tid har arbejdet sammen med, jeg har efter du har skrevet dette indlæg været i telefonisk kontakt med michael og kan konstatere at enkelte annoncer på studiezone.dk er kopieret direkte fra din side, det beklager jeg selvfølgelig meget og lover dig at disse annoncer vil blive slettet hurtigst muligt.

 

Det får mig enligt til at tænke hvor uproffesionelt, men vi lære alle af vores fejl, jeg beklager endnu engang.

 

Med venlig hilsen

Paw Hellegaard

 

 

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Paw

Det er helt i orden. Og jeg beklager hvis jeg har påstået noget forkert. Men som tidligere nævnt, så er alle dine 10 annoncer 100% identiske med dem på Studiejobs.dk

Så jeg håber at du kan være mig behjælpelig, og sende mig fornavn, efternavn og de kontakt oplysninger du har på denne Michael fra Greenå.

Du kan enten sende den som privat besked her på amino, eller via mail igennem min amino profil http://www.amino.dk/profile/myprofile.asp?userID=1592

På forhånd tak.

Hans

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Paw,

Nu var det ikke meningen at lægge et urimeligt tidsmæssigt pres på dig. Men det er jo ved at være en uge siden sidst, så kunne jeg ikke få dig til at fjerne de annoncer du har på din portal, og til at sende mig kontaktoplysninger på denne Michael fra Greenå?

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Paw

Så gik der lige en uge mere...

Vil du venligst fjerne de annoncer der er kopieret fra min portal? Og sende mig kontaktoplysninger på denne Michael, hvis han altså eksisterer?

Venligst

Hans

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan slet ikke komme ind på hjemmesiden

Mørch

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Det lader til at Paw er i nærheden af en pc, ja  Han har også skrevet her på Amino i dag. Men jeg kan åbenbart ikke få ham til at forholde sig til problemstillingen her.

Men det er kun selve forsiden der nu viser en fejl. Man kan dog stadigvæk se annoncerne http://www.studiezone.dk/vis_job.aspx?id=34

Venligst

Hans

Fra Aarhus C
Tilmeldt 4. Nov 05
Indlæg ialt: 302
Fra  dotSEO ApS Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans,

 

Kontakt mig venligst på 24942553 el. paw@dotvision.dk

SEO konsulent fra dotSEO ApS: Søgemaskineoptimering

Fra Grenaa
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 3 (23 indlæg)