Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger du børnetøj, børnesko? Har du sandalerne klar?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at være klar til at starte op i Marokko med min primære forretning, men har et sideløbende projekt kørende med folk der fabrikerer sko. Og i den forbindelse har jeg allerede bestilt de første sandaler til børn som jeg naturligvis skal have afsat når de er færdige om 14 dage.

Det jeg søger her, er virksomheder som godt kunne tænke sig produkter som ikke er masseproducerede i Kina, Vietnam eller lignende steder, men godt solidt håndarbejde udført af voksne skomagere.

Materialet er skind, læder (undtagen sålerne) og 100% ægte og håndlavede, ingen kunstlæder eller kunstige farvestoffer osv osv.

Det der kan være interessant for folk med webshops eller butikker der sælger børnesko/sandaler er, at I vil kunne få nogle produkter som ingen andre har eller markedsfører, og I kan naturligvis brande dem som I har lyst til og lægge sandalerne i flotte æsker i DK og tjene gode penge.

Derudover er det også interessant, at man ikke skal bestille 1000 par, men 100 eller 200 par eller 50 i den farve og en anden eller skifte mellem 4 modeller og købe 200 par i alt og derved få 50 par af hver.

Jeg har ingen billeder af tingene lige nu, men de kan naturligvis sendes i næste uge til dem der måtte være interesserede.

Andre der har interesse i højkvalitets håndlavede unikke læderprodukter skal også være velkomne til at kontakte mig.

MEN vær sød ikke at spørge om priser på 20 stk. Iphone læder covers eller lignende (Hvis jeg er interesseret laver jeg det og tilbyder dem her), for det bruger jeg ikke min tid på. Jeg er kun interesseret i eksisterende butikker som har et behov og vil noget særegent eller folk der vil starte et salg op af unikke ting der ikke bare masseproduceres og som der er en bæredygtig håndværksmæssig historie bag.

Jeg søger derudover verdens bedste taskedesignere som vil være med på et spændende projekt - findes de i DK?

Send venligst en PB hvis du er interesseret, så skal jeg nok vende tilbage med yderligere information indenfor 2 uger. Forvent ikke jeg svarer før i næste uge, da jeg er i DK disse dage for at ordne de sidste ting.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)