Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag en beslutning...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skulle få dig til at starte i mlm eller hvad skulle få dig til at skifte, selskab?  Stiller du dig selv dette spørgsmål fra tid til anden? Er du tilfreds hvor du er og hvis ikke hvad kan du så gøre for at ændre nogle ting, som kan stille dig bedre end i dag?

Man kan sige der er 3 typer af som arbejder i branchen.

1. Erfarende med succes.
  2. Erfarende uden succes.
  3. Uerfaren.

1. Hvis du i dag i et selskab er det der du har din passion. Du tror fuldt og fast på at det valg du fortog for måske flere år siden, var det rigtige valg. Du tror på at din forretning er det eneste for dig. Det har du sikkert ret i, især hvis du er kommet så langt at der kommer en indtægt ind som bevis på at det kan lade sig gøre. Er du kommet så langt er det måske dumt at stoppe for at finde et nyt selskab, da det kræver ekstra arbejde at starte forfra. Men hvis nu du har sat dig et mål på xxx kr. og du deles ikke har opnået dette men også der ikke rigtig sker en fremgang i lang tid, begynder du at tvivle på du kan komme der hen på den ønsket tid. Her mener jeg, du skal gøre et valg.. Enten sætte farten op og måske bruge nye teknikker til at få mere power og samtid sætte en tid på hvor længe du vil arbejde for at nå målet. Er du villig til at give det et år eller hvad? Høre du til den gruppe som har nået dine mål så er det tid til at sætte nye mål, men fremgangen er den samme. Op på hesten og derudaf. Husk succes giver motivation og motivation giver energi som giver mere succes. 

Men hvis du har kæmpet og er kommet derud hvor du kan se dig selv i øjerne og sige det var vis det eventyr så kom ud af det med værdighed. Sørg for dem du har startet op får hjælp til at forsætte og kontakt til en som er villig til at give support. Men tage en snak med dem hver i sær og hør om de evt. har lyst til at prøve nye kræfter et andet sted.

2. Er du erfaren, men uden succes, så er der nogle fælles træk fra ovenstående, men du er nu kommet derhen hvor din manglende succes påvirker dit eget syn på din egen forretning.  Du begynder at tvivle om du nogen sinde får succes. Det er måske ikke så mærkeligt hvis du har kæmpet i fx to år uden rigtig fremgang.  Jeg tænker ikke på dem som har været i gang i 1½ måned og tror at succes kommer af sig selv. Du kommer ikke op at tjene 50.000 pr. mdr. uden stort arbejde, men når du er kommet derop kan du tillade dig at holde en velfortjent pause (ferie). Hvis du vælger at skifte skal du bestemme med dig selv at du ikke laver de samme fejl igen. Jeg har oplevet mennesker, som har været i flere selskaber, men de gør det samme igen og igen.  Så er du Sponser for den type mennesker så er der noget at tage fat på.

3. Den sidste gruppe er uerfaren og overvejer måske at starte i mlm. Her er det vigtig at du inden du siger ’’ja’’, også vil arbejde 100 % seriøs for at nå dine mål. Du skal vælge en Sponser og et selskab som du tror på. Du skal også sætte dig et mål med at starte. Jeg tror at 20 % starter for at få rabat på produkter og 20 % for at tjene lidt ekstra men 60 % er for at tjene store beløb. Mange får succes i mlm så hvorfor ikke dig? Men kun folk som arbejder, får succes.

-- 

Jeg kender personligt til alle tre grupper. Alle har jo været nybegynder og det første selskab, jeg var i, begyndte pengene ikke at væltede ind. Men jeg flyttede mig fra nybegynder til erfaren uden succes. Efter 3 år valgte jeg nye veje og i dag ser verden lys ud. Fremgang hver dag og sådan for at sætte tal på er der kommet 20 nye personer ind bare i denne måned (5 dage) Det ser jeg som et bevis for at det er muligt at få en god forretning, hvis man gør de rigtige ting og er vedholdende.

You don’t have to be great to start, but you have to start to be great.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)