Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen rank på google.dk?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg deltaget lidt debatter så det er naturlige links


Du har vel 6.000 backlinks med samme titel fra et "ikke emne relateret website (amino) - Kalder du det "lidt debat" og naturligt ?

Hvis du får din trafik andre steder fra, så er det jo totalt ligegyldigt - det har du bare aldrig udtrykt før herinde, tværtimod.


17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Mikael christiansen:
jeg deltaget lidt debatter så det er naturlige links


Du har vel 6.000 backlinks med samme titel fra et "ikke emne relateret website (amino) - Kalder du det "lidt debat" og naturligt ?

Hvis du får din trafik andre steder fra, så er det jo totalt ligegyldigt - det har du bare aldrig udtrykt før herinde, tværtimod.


mere og mere er direkte trafik kan jeg se nu , det ændret sig stille og roligt over en lang periode , men det begyndte især sidste år og det er en udvikling jeg har lært meget af , derved korrekt før noget andet Big Smile før det var jeg meget afhængig af den google trafik

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Direkte trafik er jo dejligt, hvis det konverterer.

De sidste fatter jeg ikke helt hvad handler om. (derved korrekt før noget andet)

Beklager i øvrigt, at jeg går lid " til dig" - men jeg er lidt træt af alle de meninger diverse personer har om Pengiun opdateringen før den overhovedet er færdig med at spøge og jeg er overbevist om at det bestemt ikke har noget med trådstarters problematik - her er det Gita Street, der vanen tro smider goldkorn.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Jørgensen:

Direkte trafik er jo dejligt, hvis det konverterer.

De sidste fatter jeg ikke helt hvad handler om. (derved korrekt før noget andet)

Beklager i øvrigt, at jeg går lid " til dig" - men jeg er lidt træt af alle de meninger diverse personer har om Pengiun opdateringen før den overhovedet er færdig med at spøge og jeg er overbevist om at det bestemt ikke har noget med trådstarters problematik - her er det Gita Street, der vanen tro smider goldkorn.

jeg siger helst ikke alt der for jeg tror du ved det , jeg er i hvert fald en person der aldrig giver op i at forbedre sig.

jeg kunne da også tænke mig vide hvad den opdatering betyder og jo jeg er overrasket lidt over alle de blog indlæg jeg læste og der var meninger ikke helt ens selv om det var nogle ret kendte jeg fandt , men det kan godt være de har været for hurtige ude .

korrekt Gita Street, gav nogle guldkorn , det var dejligt at læse dem .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 01:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er det i ser de præcise tal inforhold til backlinks?

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:
Hvordan er det i ser de præcise tal inforhold til backlinks?

Mvh Jens

Yes Læser også gerne med

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:

Hvordan er det i ser de præcise tal inforhold til backlinks?

Mvh Jens

Vil tro det er i webmaster tools

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Seomoz.org - Koster knaster, men er skide godt. Første 30 dage er gratis, bare husk at afmeld dit abo.

Eller et plugin til Chrome - Kan ikke huske navnet, er ikke der hjemme. Kan skrive det senere.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:

Hvordan er det i ser de præcise tal inforhold til backlinks?

Mvh Jens

Der er flere metoder hvorpå du kan danne dig et overblik over backlinks til en side. Hvis det er dig der ejer siden får du det bedste overblik ved at gå ind i Webmastertools og se det.

Hvis du gerne vil se backlinks til andre sider er der ingen der har det fulde overblik. Men der findes forskellige tjenester der er gode, bl.a. opensiteexplorer, majesticseo eller http://www.link-assistant.com/seo-spyglass/. De er alle programmer der kan benyttes gratis, dog i kraftigt nedgraderede versioner. Til danske backlinks har jeg hørt meget godt om http://sitexploration.com/, men har ikke selv prøvet det.

Jeg bruger selv hovedsageligt majesticseo i betalingsversionen som giver en MASSE gode muligheder for ikke kun at se backlinks, men også historiken omkring backlinks, rapporter i alle mulige afskygninger og ikke mindst muligheden for at eksportere til excel, hvor man efterfølgende kan behandle data, f.eks. sortere anchortekster alfabetisk (så man kan tjekke hvor mange ens anchorlinktekster en side har.) og meget andet.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Plugin til chrome hedder - Seo for Chrome.

Det viser udover backlinks, også blandt andet pagerank, om der er cached materiale, om der er nogle sociale likes +1 m.m.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)