Udviklet idé til vores webshop
Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Aug 10
Kort sagt har jeg brug for en som kan arbejde med hjemmesider og koder til at udvikle en idé, som vi har til vores hjemmeside , http://www.betweens.dk/ .
Vi har dog haft nogle uheldige oplevelser med folk der mente de kunne lave alt i verden, og hvor det så viste sig at de måtte give op.
Så for ikke at både spilde din tid og ikke mindst vores, så skal du have styr på det du laver! Det er en Dandomain webshop , så først og fremmest vil vi have at du har arbejdet med Dandomain før.
Skriv en pm hvis du selv føler at det er noget du kan. (Det er en yderst krævende idé, hvor flere andre har måtte melde pas).
Mvh. Jakob Wolff - Betweens.dk
Svar
Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Jeg tror, at der vil komme mere respons, hvis I kunne komme med flere oplysninger omkring opgaven - andet end "yderst krævende" ;-)
Svar
Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Vi har dog haft nogle uheldige oplevelser med folk der mente de kunne lave alt i verden, og hvor det så viste sig at de måtte give op.
Har du prøvet nogle af dem som har Dandomain som speciale ?
Eks : Cyklopstudio
De koster lidt mere men giver ikke op ;)
Held og lykke med det
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Mar 12
Hej Jacob
Jeg har sendt dig en PM :-)
Vi tales ved
Mvh
Morten
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
prøv og lav en meget præcis kravliste over jeres ønsker til en hjemmesiden fra den mindste prik hvad er jeres ønsker til hvor meget i selv kan klare vis i ikke ved meget om koder på en siden , så er det klart hjemmesiden skal være let at opdatere med mere
Svar