|
Kr/md: ca. 14.000 Beliggenhed: Valby Langgade 192, 2500 Valby Da vores tidligere lejer (en ejendomsmægler) er flyttet, har vi nogle flotte butikslokaler til udlejning med overdragelse snarest. Butikken er en del af en andelsboligforening, og der er god mulighed for at indrette kontor, klinik, butik mv. Der er toilet men ikke køkken og det er ikke muligt at lave café, pizzaria, grill eller andet hvor madlavning og/eller aftenudskænkning finder sted. Hvis du ønsker at se lokalet eller høre nærmere, så giv mig et ring eller en mail. Der er afståelsesret på lokalet. Venlig hilsen Brian Rasmussen amino (a) workflow.org.uk Tlf. 60770465 |
Hej
Vi leder pt. efter i konotrlokale i den størrelse, gerne butik.
Vil du venligst kontakte mig på:
33 18 88 01 / 28 92 70 54
Venlig hilsen
Da vores tidligere lejer (en ejendomsmægler) er flyttet, har vi nogle flotte butikslokaler til udlejning med overdragelse snarest. Butikken er en del af en andelsboligforening, og der er god mulighed for at indrette kontor, klinik, butik mv.
Der er toilet men ikke køkken og det er ikke muligt at lave café, pizzaria, grill eller andet hvor madlavning og/eller aftenudskænkning finder sted.
Hvis du ønsker at se lokalet eller høre nærmere, så giv mig et ring eller en mail.
Der er afståelsesret på lokalet.
Venlig hilsen Brian Rasmussen
amino (a) workflow.org.uk
Tlf. 60770465
[/QUOTE]
Bliv gratis medlem