Hvis jeg var dig ville jeg få en håndværker uddannelse så du kan få noget erfaring med noget der interesserer dig og så få skolen lidt på afstand.
Opbyg noget erfaring, tjen nogle penge og start så sideløbende op som iværksætter ved siden af dit job.
Du kan også tage en HF men jeg tror ikke du er klar endnu - jeg er 37 og er først blevet klar nu og jeg er top motiveret - jeg har flere håndværker uddannelser bag mig da jeg elsker at skabe noget med hænderne - men nu er lysten kommet og jobsene hænger ikke på træerne så videreuddannelse blev en løsning for mig, men tilgengæld åbner det op for alle de uddannelser som jeg ikke har kunnet kommet i nærheden af før,da skole altid har været mega kedeligt for mig.
Ingeniør er bestemt en kreativ og boglig uddannelse og går rigtig godt sammen med drømmen om at blive iværksætter, bare for at nævne et eksempel som du ikke kan komme i nærheden af uden en afsluttet skole. Men det boglige og teori skal være på plads før du rigtig kan udfolde dine ideer som iværksætter, da du pludselig får et arsenal af våben du frit kan vælge imellem, når du skal skyde din virksomhed igang.
Desuden skal du være forberedt på at man nemt kan fejle mange gange inden man får succes så tag dig god tid og opbyg erfaringer du kan bruge til hvert nyt projekt du kommer igang med, indtil du får succes.
Du har tiden for dig :)