Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan planlægger du din tid?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

William:

Hej Mikael.

Det er næsten så nemt, som du forventer.

Først: Ja, alle helligdage er danske og vises tydeligt med rød dato og navn på helligdagen.

I din Outlook vælger du Gem som... og skriver navnet på filen. Det er vel nemmest, hvis du gemmer e-mails i en mappe c:\emails\ f. eks.

I din kalender kan du derefter tilføje e-mail'en som bilag.

For yderligere beskrivelse er det nok nemmere, hvis du selv lige prøver at download'e programmet og lave manøvren.

Det burde ikke tage mere end højst 1 minut at hente og installere programmet. Der er fuld brugervejledning til og du kan gratis oprette 50 aftaler og/eller opgaver.

jeg prøver lige at downloade programmet jeg skal nok skrive vis jeg har problemer med programmet eller om det virker helt perfekt efter mine behov

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William,

Jeg savner lidt at kunne se, hvad der gælder i prøveversionen?

Hvor langtid har man den, osv...

mvh
Eric 

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra København
Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 80
Fra  OLESKLOAK Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.... ville nu ikke undvære min kalender, som også fungerer som "tidsplan" og som hedder ICal:=))) den ligger på både Mac, Iphone og IPad.

Og her kan også lægges ind i forskellige kategorier etc. 

Uanset så ønsker jeg dig held og lykke med projektet:=)))

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Eric aka Seiven:

Hej William,

Jeg savner lidt at kunne se, hvad der gælder i prøveversionen?

Hvor langtid har man den, osv...

Hej Eric.

Det er måske nok gemt lidt langt væk i brugervejledningen.

Der er ikke en egentlig periode på. I stedet har du mulighed for at oprette 50 aftaler/opgaver.

Der er ingen øvrige begrænsninger.

Ønsker man således kun at bruge dagsplanen til at se helligdage eller solop- og nedgang, kan man blive ved med det, selvom det måske nok ville være lidt som at skyde gråspurve med kanoner.

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For at svare på spørgsmålet, så opretter jeg typisk opgaven i firmaets project management system.  Enten under kundeprojektet hvis det er et større projekt og ellers blot som en opgave.

Jeg skal give min hudløst ærlige holdning uden at pakke den ind.

Jeg synes det ligner et stykke software fra 90'erne. Jeg kommer til at tænke på et stykke software der hed noget i retning af "YourTime" men jeg kan desværre ikke lige finde et screenshot eller huske hvem der lavede det. 

Derudvoer så kan jeg ikke undvære fuld synkronisering af min kalender og min todo liste ud på alle mine forskellige dimser - f.eks. alle mine computere (3 stk med æblesmag), min iPad og min Android telefon. 

Jeg håber du finder din målgruppe, for der virker umiddelbart meget langt mellem min hverdag og dette system. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Ole og Frands.

Jeg er godt klar over, at jeg ikke når ud til alle med denne løsning.

Faktisk er TimeManager vist fra slutningen af '70erne og TimeSystem kopierede dem hurtigt og var rigtigt store i '80erne, og er det vel stadig.

Der er naturligvis mange, der er "afhængige" af apps, der kan køre på mobilen, dem når jeg ikke, da løsningen er til Windows, som er mit gebet. Udseendet er valgt, fordi det er så overskueligt og ligetil. Desuden er der gjort meget for at gøre brugen af planneren så intuitiv og nem som mulig. 

Så målgruppen er folk, der som jeg stort set er klinet til en Windows-computer dagen lang og måske allerede bruger en trykt planner, som de kan se fordelen i at udskifte med en elektronisk version, og naturligvis folk, som ikke allerede bruger en planner.

Jeg er måske nok lidt gammeldags i den betydning, at jeg værdsætter den rå regnekraft, man får ved at afvikle apps på ens egen computer, og den brugervenlighed det giver at have en stor skærm og et ordentligt tastatur.

Personligt bryder jeg mig heller ikke om, at mine personlige data skal op og ligge på en server, selvom der er "garanti" for, at de ikke bliver hacket eller brugt til andre ting. Det sker jo altså alligevel engang imellem.

Men alligevel mange tak for jeres input.

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Bemærk: Jeg har bedt Amino ændre overskriften for tråden fra "Hvornår har du tid?", da der åbenbart var en del, der "gik i fælden" uden at deltage i tråden.

Er der iøvrigt nogen af dem, der har downloadet programmet, der har nogle kommentarer?

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Getting things done af david allan

Og evernote

Fra Helsingør
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 142
Fra  Williams edb Aps Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Udmærket kort svar der.

Jeg har dog fundet Davids side. Jeg skal undlade at kommentere på hans produkt, da jeg hverken kender det eller dit behov.

Umiddelbart synes jeg dog ikke, det er nemt at finde rundt på hans sider.

Min løsning kan downloades og installeres på ca. ½ minut, og så er man igang.

Download WBlog - en gratis ASP.Net Blog engine. Version 2 nu frigivet.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)