Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvorfor bliver i Amino ved med at slette mine tråde?????

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nok med at pengene er tjent hjem igen, får du også en masse andre fede fordele som plus medlem Wink

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 11:54 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Spørgsmålet er ikke hvorvidt jeg ønsker plus,
Eller lidt det kræver at få pengene hjem.
Man er godt nok hurtig og ivrig på at putte ord i munden på folk ..

Man er ligepludslig mistænkliggjort og ens arbejde er snyd og bedrag; fordi man ikke er plusmedlem?

Vor herre bevares...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:09 | Låst

OneLife:
Spørgsmålet er ikke hvorvidt jeg ønsker plus,

Jo det er. For Plus er en betingelse for at sælge varer på Amino og du fravælger dette og poster istedet et ligegyldigt indlæg som kunne være undgået hvis du havde læst dine mails.

Og da du endnu ikke er Plus, så er jo nærmeste det bedste bevis for at du ikke ønsker Plus medlemsskab. Har du ikke råd til at være Plus medlem, så brug Gul og Gratis eller et af de andre gratis steder.

OneLife:
Man er ligepludslig mistænkliggjort og ens arbejde er snyd og bedrag; fordi man ikke er plusmedlem?

Statistikken viser at flere ikke bliver snydt ved at der kræves man er Plus for at kunne sælge. Hvis du vælger at tage noget personligt som gælder for os alle, så er det din udfordring og ikke vores.

Køb ren argan olie her

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 12:10 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OneLife:
Vor herre bevares...

Ja det håber jeg da han vil.

Jeg har et forslag til dig. Prøv at tale ordentligt til os, og du vil finde ud af, at vi fra en side af - faktisk er nogle dejlige mennesker, som har det dejligt sammen.
Der er også plads til dig.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:12 | Låst

OneLife:

Hvad fabler du om? Det har jo intet med sagen at gøre. Du kan tjene penge på Amino, derfor bør Amino tjene penge på dig. Længere er den ikke! :-).

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 12:24 | Låst
Pp
Lone Ginnerup:

OneLife:
Vor herre bevares...

Ja det håber jeg da han vil.

Jeg har et forslag til dig. Prøv at tale ordentligt til os, og du vil finde ud af, at vi fra en side af - faktisk er nogle dejlige mennesker, som har det dejligt sammen.
Der er også plads til dig.

Nu var min frustration rettet mod Amino og crew.

Men selvføligelig skal man tale ordenligt til folk.
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:31 | Låst

Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg kan ikke finde nogen steder, hvor nogen fra amino crewet har kaldt dit arbejde for snyd og bedrag...

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 12:33 | Låst

OneLife:
Nu var min frustration rettet mod Amino og crew.

Men selvføligelig skal man tale ordenligt til folk.

Amino og crew er også en del af flokken, og dem kan du ikke uden grund- tale råddent til - uden jeg føler mig pikeret over det.

Prøv at se dette forum som en stor flok, hvis fornemste opgave er at støtte hinanden, og at Amino-crew passer maskinen, samtidigt med at de er en del af flokken.

Hold nu op med at smide de stinkere, de gør ingen gavn i dette forum. Kom og vær med, det kan endda være at du kan lære noget af det.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:40 | Låst

OneLife:
Fuldstændig vanvittigt.
Det var moderatorene der flyttede min tråd til Plus.

I har ødelagt alt hvad Amino engang stod for!

Det er jo ikke værre, end at du bare finder et af de mange andre steder hvor du gratis kan gøre reklame for dine produkter/ydelser.

Vil du markedsføre dem over for Aminos mange brugere, er prisen 99 kr. Det er sgu en god deal :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 12:46 | Låst

Der er rigtig mange mennesker som har opnået høj succes bare ved at bruge Amino! Så vær du bare taknemlig for, at amino overhovedet fandtes! Det eneste jeg forstår på det du skriver sku du lukker ikke andet end ja ud! De 100 kr. kunne hurtigt være tjent hjem igen med alle de muligheder du får som Plus-Medlem! Du får en masse fede ekstra muligheder, og jeg har også overvejet det kraftigt og få det engang når jeg får startet noget op!

Så ja!
Vor Herre Bevares!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)