Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beskatning af egen skolevogn

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Du har da helt ret.

Jeg kigger på paragraf 5 og ikke 5 a. Big Smile

Tror jeg vil holde weekend og vende tilbage med friske øjne senere!

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Og  - - De biler I omtaler har en størrelse, som ikke kan bruges til skolevogn. Derfor er de ikke aktuelle for køreskoler.

Jeg vil gerne ligeså diskret tilføje, at når man har "en sagklog signatur" bør man nok enten sætte sig ind i reglerne, så det man som fagmand udtaler sig om, nogenlunde står til troende, eller også undlade at svare.

Hvis en elektriker giver mig et elektrikersvar, vil jeg have større tilbøjelighed til at stole på det faglige i svaret, end hvis det var en frisør, der kommer med et elektrikersvar.

M.v.h. Lone

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lone Ginnerup:
Derfor er de ikke aktuelle for køreskoler.

De nævnte regler er netop relevante for køreskoler, men ikke relevante for den type biler som tråden omhandler.

Martin svarer på mange spørgsmål på Amino og det er en sjælden undtagelse, at han har misforstået et emne. Det sker for os alle  - advokater, revisorer, it-folk. Styrken ved Amino er netop at "smuttere" bliver samlet op.

/Henrik

(Hvis faglige baggrund for at udtale mig er rødvinsdrikkerDrinks)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Lone påpeger en fejl i Martins påstand om registreringsafgift fritagelse, ligeledes gør jeg faktisk også selv. Han siger dog også selv han enligt svare på noget han ikke ved noget om, men kun har læst lidt om, et sted på nettet.

 Enligt noget pjat at gøre, for når man/jeg søger råd, så søger jeg råd fra nogen der ved noget om emnet, og ikke har læst lidt hist og pist. Men det ses desværre tit forskellige steder.

Svar med faglig ballast, er ofte en mangelvare på mange forums, og er også derfor jeg har valgt Amino for at undgå dette. Og sker det, syndes jeg det er 100% at en som Lone påpeger det.

Og længre er den ikke. Kan ikke se at dette skal blive en debat her i tråden, frem for det jeg faktisk søger råd omkring.

M.v.h Michael 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MiNiKøreskole:
Kan ikke se at dette skal blive en debat her i tråden, frem for det jeg faktisk søger råd omkring.

Den debat åbnede du selv for med en upassende Tongue Tied efterfulgt at Lone's bemærkning til forventninger til svar på Amino.

Min pointe er blot at Amino er et forum hvor folk gratis og uden vederlag hjælper hinanden. Der skal være plads til enkelte smuttere uden at der skal peges fingre.

Hvis du vil have råd som du kan stole på og træffe beslutninger efter - så frem med pungen og du kan få et gennemarbejdet svar, som også er dækket af en ansvarsforsikring. Vil du ikke det må du nøjes med de svar, som folk gider bruge deres fritid på. Længere er den såment ikke.

/Henrik

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Nå Henrik du forstår ikke en hentydning.

Bland dig venligst uden om min tråd, med mindre du har noget relavant at komme med til emnet jeg spørger til. Jeg spørge ikke til registreringsafgiften på skolevogne, for det her jeg rimeligt styr på. Men derimod beskatning af en Mini Cooper, som på ingen måde har med en bus, eller ligende at gøre.

Og du syndes nogle af mine kommnentar eller smileys jeg sender til andre her inde er upassende eller ej, rager min enligt langsomt. Dette er mig tråd, ikke din. Du har selv valgt at skrive her inde, om kan du ikke lide de forventninger jeg har til svar, så find et andet enme at bruge din fritid på.

 

Igen jeg takker for de SVAR der er relevant til spørgsmålet.  

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)