Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forside - er den fangende nok, får du lyst til at oprette en bruger?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes forsiden er overskuelig, og billederne er flotte.

Til gengæld synes jeg velkomst-teksten virker - ja, blodfattig. Den er meget nøgtern. jeg savner mere begejstring i velkomst-teksten - og måske at I prøver jer lidt frem med tekst-layout (størrelse, typer etc.) for at fremhæve BEGEJSTRINGEN og PASSIONEN !!!

Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Forsiden er OK, lidt kedelig, men ok ..

Lige et forslag... Hvorfor rykker du ikke "sign in with facebook" op ved siden af "opret gratis profil"? 
Jeg synes ikke, det giver mening, muligheden først kommer, når man har trykket på "opret gratis profil", hvor man typiskallerede har gjort sig nogle tanker om de evindelige oprettelses informationer, man skal til at udfylde .. 

- Gør det nemt for os og giv os muligheden med det samme .. 


Ellers en fin side og et fedt projekt :) 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Awesome projekt! og indbydende side, fik da mega meget lyst til at oprette en bruger da jeg kom ind på siden, og dog gjorde jeg det ikke, da der kun var mange få events desværre.

Men vil da holde øje med siden.


Venlig Hilsen

Chrsitoffer Nielsen
CON Media

Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen tak for den super konstruktive feedback allesammen, det er taget op til overvejelse :)

Med hensyn til events og eventudbydere, er det noget vi arbejder på løbende, kan godt forstå hvis folk forlader siden igen, hvis der ikke er mange events/eventudbydere, men vi er jo også kun i startfasen, så hver enkelt bruger her i starten er vigtig og må meget gerne bidrage til aktiviteten på siden. Hele ideen er jo også at folk skal have sine venner derinde, så fortæl endelig dine venner om sitet :)

Ha' en super weekend.

Nikolas

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Første gang jeg trykkede var der på forsiden en fyr som surfer, i utrolig dårlig opløsning - det følte jeg ikke rigtig var optimalt.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle forskellige ting der ikke falder i min smag. Jeg synes der mangler en rød tråd i billederne. Når jeg læser om kommende events synes jeg også lidt det er i øst og vest. Der er alt lige fra en make-up kursus, til veterantræf. Det virker en tand for bredt, til at jeg kan finde ud af hvad jeg skal bruge siden til.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik i modsætning til de andre slet ikke lyst til at oprette en bruger. Jeg vil kende nogle fordele, før jeg får en grøn knap i hovedet. Jeg tænder ikke på at blive en del af et socialt "event univers" (og da slet ikke i to ord).

Jeg ville klart foretrække "Gå ikke glip af fede events! Få besked før alle andre! Læs andre brugeres personlige erfaringer!" før CTA-en.

Jeg synes i øvrigt også, at "Opret gratis profil" er en svag tekst. "Start her" eller "Kom i gang på 1 minut" virker bedre.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

You should have this "above the fold" 

Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinDr:
Første gang jeg trykkede var der på forsiden en fyr som surfer, i utrolig dårlig opløsning - det følte jeg ikke rigtig var optimalt.

Hey Martin

Det billede får vi skiftet ud, helt enig.

Mvh.

Nikolas

Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:
Der er nogle forskellige ting der ikke falder i min smag. Jeg synes der mangler en rød tråd i billederne. Når jeg læser om kommende events synes jeg også lidt det er i øst og vest. Der er alt lige fra en make-up kursus, til veterantræf. Det virker en tand for bredt, til at jeg kan finde ud af hvad jeg skal bruge siden til.

Hej

Meningen med siden er at man kan finde alle former for events, dog afgrænset inden for vores faste kategorier. Vi tror på, at der er en stor værdi i at samle alle former for events et sted, det gør det langt nemmere for brugeren og opretteren af eventet.

Ideen med events og eventudbydere på samme side, gør det langt mere overskueligt for dig som bruger. Håber du kan se ideen når vi rigtig får gang i sitet :)

Mvh.

Nikolas

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)