Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forside - er den fangende nok, får du lyst til at oprette en bruger?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj :)

Vi har lavet nogle nye ændringer på forsiden på Blueskyevent.dk/com, hvad siger i til det?

Er det indbydende nok og får du lyst til at oprette en bruger?

Fortsat god aften.

Mvh.

Nikolas Miller

 

Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Nikolas!

 Jeg synes, siden er imødekommende!

 Jeg kan godt lide "senest-oprettet events". Det giver noget dynamik på siden.

 Det er også positivt at meget af sitet er tilgængeligt uden en bruger. Jeg kan surfe rundt i langt tid og bliver kun "tvunget" til at oprette en bruger når jeg skal deltage i et event = positivt.

 Nu kender jeg ikke jeres gamle forside så jeg kan ikke sammenligne men jeg synes I har gang i noget rigtig fedt :-).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Flot hjemmeside. Jeg har løst til at lave en bruger på din hjemmeside :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

vilkår betingelsen siden den er meget tætskrevet der står 558 ord uden en eneste gang linje skrifte og uden under over skrift ved nye punkter den siden er nærmeste umulig at læse .

hele siden igennem ville jeg sætte især google plus men også facebook så folk kan nemmere likes siden og undersider og dele dem på de social medier

kontaktsiden frem der med jeres cvr nummer og adresse det skaber troværdighed over siden .

skal være logget ind til blog indlæg ikke ideelt vis du ønsker siden ses mere af søgemaskinerne derved en chance mere siden besøgs mere

i alt nok svært få gang i siden der skal mere gang i den , der må du motivere dig selv med daglig blog indlæg og gerne et par videoer om måneden udsende events nyheder gerne en gang månedligt så afholde et eller andet løbende der folk opmærksom på siden, vil kunne få gang i siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedbacken :)

Mikael: Ja det er rigtig, det står lige tæt nok. Og helt enig, man er nok nødt til selv at holde gang i siden, for at få den nødvendige aktivitet.

Just do it: Ja vi har prøvet at lave det meste tilgængelig, så folk får mere lyst til at oprette en bruger. 

Billigestewebhosting: Fedt :), har du så fået oprettet en bruger ;)?

Mvh.

Nikolas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side.. Jeg synes måske at design er lidt for kedeligt - eventuelt nogle flere farver? Anyways - jeg fik da lyst til at oprette en bruger :-).

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed hjemmeside Yes
Synes dog din navigations menu ser lidt kedelig ud. 

Tilmeldt 5. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg synes det er en flot forsiden uden nogen forstyrrelser fra affiliate reklamer osv.

Jeg synes det giver en god dynamik på siden at I har kommende events på fosiden, og at det er brugerne som selv deler det. Jeg synes nemlig der mangler hjemmesider hvor man kan finde nyheder om kommende events.

Så ja den er fangende til min smag, og har oprettet en bruger :)

Fra Taastrup
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fif Beck

Fra Taastrup
Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Ja, jeg følte mig da fristet til at gå videre og klikke på de andre faneblade.

Men jeg vil foreslå, at I lige får kigget på tegnsætningen i jeres i øvrigt udmærkede tekster.

Og så vil jeg også foreslå, at I sætter navn og billede på, når man klikker på fanebladet: "Om Blueskyevent".

Held og lykke med det.

De bedste hilsener

Fif Beck

Fif Beck

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)