Hej Alle. Jeg er medejer af en virksomhed, der sælger t-shirts med tryk. vi trykker selv på vores t-shirts med serigrafi (intet andet fortjener vores kunder ;)). Det har været svært for os at finde en leverandør af lækre t-shirts, så ville da lige høre om nogen herinde er i stand til at hjælpe mig. vi har allerede solgt nogle t-shirts, men vi er ikke 100 % tilfredse med kvaliteten endnu. En lækker t-shirt er jo et vidt begreb, men skal da prøve at specificere, hvad vi mener er en lækker t-shirt: - den må ikke være ring spundet. - den må gerne være lidt lang i det, så den ikke stumper når man tager armene i vejret. - gerne i en kraftig og lidt elastisk kvalitet af stof. - den må ikke sidde tæt i halsen. - kanterne må ikke være påsyet rip! - stoffet må meget gerne være vintage look - så må det gerne være en t-shirt uden label - eller med mulighed for egen label. Jeg må jo desværre indrømme at vi ikke har kapital til at købe et for stort parti hjem ad gangen, men al hjælp er værdsat - planen er jo at vi skal have kapital til de helt store ordre en dag. For at i kan se lidt af det vi roder med er her et link til vores facebookside, da vores hjemmeside først bliver åbnet om en uges tid: http://www.facebook.com/Pineswine De bedste hilsner Daniel. |
Hvor stor en kvantitet snakker vi ?
Jeg har skrevet en besked på sitet til dig.