Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirts af god kvalitet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg er medejer af en virksomhed, der sælger t-shirts med tryk. vi trykker selv på vores t-shirts med serigrafi (intet andet fortjener vores kunder ;)).

Det har været svært for os at finde en leverandør af lækre t-shirts, så ville da lige høre om nogen herinde er i stand til at hjælpe mig. vi har allerede solgt nogle t-shirts, men vi er ikke 100 % tilfredse med kvaliteten endnu.

En lækker t-shirt er jo et vidt begreb, men skal da prøve at specificere, hvad vi mener er en lækker t-shirt:

- den må ikke være ring spundet.

- den må gerne være lidt lang i det, så den ikke stumper når man tager armene i vejret.

- gerne i en kraftig og lidt elastisk kvalitet af stof.

- den må ikke sidde tæt i halsen.

- kanterne må ikke være påsyet rip!

- stoffet må meget gerne være vintage look

- så må det gerne være en t-shirt uden label - eller med mulighed for egen label.

Jeg må jo desværre indrømme at vi ikke har kapital til at købe et for stort parti hjem ad gangen, men al hjælp er værdsat - planen er jo at vi skal have kapital til de helt store ordre en dag.

For at i kan se lidt af det vi roder med er her et link til vores facebookside, da vores hjemmeside først bliver åbnet om en uges tid:

http://www.facebook.com/Pineswine

De bedste hilsner Daniel.

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:35

Hvor stor en kvantitet snakker vi ?

Jeg har skrevet en besked på sitet til dig. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 18:53

Hej Philip. jeg er virkelig positivt overrasket over dit hurtige svar. jeg har modtaget din mail også. jeg skynder mig inden for de næste par dage at komme med et lidt mere specificeret ønske om antal, størrelse og farver. 

hvad er jeres mindste ordre?

De Bedste hilsner Daniel.

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 10:08

Er det lovligt at bumpe sine egne indlæg herinde?

Jeg er ganske ny bruger og er da ked af at mit indlæg så hurtigt kommer ned på side 5.

Jeg vil jo gerne have lidt hjælp :) og når man søger på t-shirts kommer der en masse - mere eller mindre forældede - sider frem, men det lader til at der ellers er mange herinde, der har forstand på netop min problemstilling.

De bedste hilsner Daniel Bay

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Daniel

Velkommen til Amino.
Nej, det er ikke tilladt at bumpe.
Men det betyder ikke at din debat ikke bliver læst.
Mange abonnerer på kategorier og kigger på det når de møder ind mandag etc.
Så hav tålmodighed.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:33

Hej

husk at tænke på pasformen og str, når du vil lave kvalitets t-shirt. Ellers er vores erfaring at du hurtig mister kunder. Brug f.eks. en freelance konstruktør og få sendt målskema til den produktion du nu finder. få gradueret dine str i dk efter europæiske standarder. www.alvanon.com er rigtig gode på dette område og bruges af bl. a Prada og Lewis, som man må sige har godt styr på deres pasform. Pasformen er det halve af et godt design efter vores mening.

held og lykke med det :)

bedste hilsner 

www.pajpattern.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)