Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man lov at distibuere varer fra kendte brands?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Ahm Sørensen:

Så er det korrekt, at du kan få mange varer (Af de nævnte brands), især parfumevarer af alternative kanaler, men det er typisk partier, og som regel ret store varepartier. Her er det vigtigt at sikre sig, at disse er frit omsættelige i Danmark, da du kan blive afkrævet dokumentation for dette. Det er før set, at varer fra disse brands og andre for den sags skyld, der var beregnet til det taxfree marked er havnet i alm. detail, og så falder hammeren altså :-)

Parfumer er solgt ud på licenser, som det også er skrevet i mit svar lige før... Så der skal man ik engang have fat i f.eks Gucci, men dem som ejer licensen... Og parfumer, kosmetik, solbriller, underwear, tasker, accessories og sko er typisk de ting, som sælges ud på licenser fra de store brands...

Fra Mariager
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 00:19

Fashion-Seller:
Parfumer er solgt ud på licenser, som det også er skrevet i mit svar lige før... Så der skal man ik engang have fat i f.eks Gucci, men dem som ejer licensen... Og parfumer, kosmetik, solbriller, underwear, tasker, accessories og sko er typisk de ting, som sælges ud på licenser fra de store brands...

Enig, men det er store spillere der har de licenser, og det er i min optik også at betegne som de officielle kanaler. Uden at kende til Christians kunnen og formåen, så er mit gæt at det er uden for hans muligheder (Økonomiske, såvel som firmamæssigt) at gå igang med et projekt, hvor han skal have licencer fra disse superbrands.

Iøvrigt, så er jeg ikke så sikker på at tasker er en typisk ting disse superbrands sælger ud på licens, det er et produkt de holder i egne rækker :-)

Mvh

Allan Ahm Sørensen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:26

Allan Ahm Sørensen:

Fashion-Seller:

Enig, men det er store spillere der har de licenser, og det er i min optik også at betegne som de officielle kanaler. Uden at kende til Christians kunnen og formåen, så er mit gæt at det er uden for hans muligheder (Økonomiske, såvel som firmamæssigt) at gå igang med et projekt, hvor han skal have licencer fra disse superbrands.

Iøvrigt, så er jeg ikke så sikker på at tasker er en typisk ting disse superbrands sælger ud på licens, det er et produkt de holder i egne rækker :-)

Vi er enige om, at licens ejerne er de officielle kanaler for de pågældende produkttyper, da de producerer, distribuerer og markedsføre produkterne i henhold til de aftaler der forelægger med brandet...

Som jeg også skriver i mit første svar, så tvivler jeg stærkt på, at det er muligt, men man skal aldrig sige aldrig... Slet ik hvis de kan se en fed $$$$ i produkterne...

Armani, Calvin Klein mm sælger deres tasker via licensaftaler... Men du har ret i, at de brands, som er bygget op omkring lædervarer og tasker, de tager sig af alt selv. Det er f.eks Gucci, Balenciaga, Louis Vuitton, Dior mm

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)