Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.dmoz.org

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kan være, at det er en myte, eller det kan være, at det var i gamle dage, at det skulle være godt at få et link optaget i www.dmoz.org.

Det mærkelige er, at jeg aldrig har fået optaget en side i dette katalog, selvom jeg gennem tiden har tilføjet diverse seriøse hjemmesider af flere forskellige typer og på forskellige sprog, og som udgangspunkt ikke affiliate, men konkrete firma- eller foreningssider, hvor jeg er eller har været involveret som webmaster eller redaktør?

Mangler de redaktører eller sidder der en eller anden, der måske har et horn i siden på en? De sider, som jeg har tilføjet, er absolut ikke dårligere end de sider, der allerede er optaget i respektive kategorier.

Jeg har læst deres retningslinier.

Hilsen, Robert

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke om der er mig der har misforstået noget, men umiddelbart er dmoz verdens dårligste human edited linkkatalog.

Der er lavet metatags til at fortælle Google IKKE at bruge informationer fra dmoz, sikkert af den grund dmoz ikke er opdateret.

Jeg har aldrig rigtigt forstået hvorfor Google lægger noget som helst ekstra vægt på et linkkatalog der tager flere år om at blive opdateret og hvor mange adresser ikke passer netop pga den ekstremt langsommelige behandlingstid.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

@Robert: Du er absolut ikke alane med dine oplevelser! Jeg tror det er mere reglen end undtagelsen, at man aldrig får sit link optaget.

@Frost: Helt enig: Det er et gudsjammeligt elendigt katalog, præget af udbredt nepotisme. Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor Google ikke har devalueret værdien af det fuldstændigt.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et katalog fyldt op med korrupte redaktører, og så lugter det af pingvin :-)

Har bla. set et forum hvor der var en dude der beklagede sig over at han fik en e-mail fra en redaktør som skrev 300$ eller glem det :-)

Så Dmoz er ikke værd at spilde et sekund på, by the way så er der faktisk flere pr. 8 sider som har instant submission/acceptance digg.com er et eksempel, men det kræver dog lidt kreativitet at få dit link derfra indexeret :-)

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der burde være en Amino, der opretter sig som editor hos dmoz. Det siges at være den eneste sikre måde at få sit site indekseret hos dem. Så hvis nogen har lyst til at være editor hos dmoz, så må de sige til :) 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev redatør for et lille område på 3 dage. Jeg kender andre der er blevet det lige så hurtigt.

Mit område får stort set ikke nogen tilmeldinger. Jeg opretter lidt en gang imellem hvis jeg syntes der er noget som skal med.

Jeg ønsker ikke at sige hvilket område jer er redaktør for.

Jeg forstår heller ikke at Google skulle tolke et link på DMOZ som noget specielt.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du fundet den metakode?

Thomas Frost:
Der er lavet metatags til at fortælle Google IKKE at bruge informationer fra dmoz,

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben Brighs:

Hvor har du fundet den metakode?

Thomas Frost:
Der er lavet metatags til at fortælle Google IKKE at bruge informationer fra dmoz,

Det kan jeg ikke huske, men du kan vel se den på dmoz. Men du får den lige her:

<meta name=”robots” content=”noodp”>

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Youtube

 

What role does being in DMOZ play in rankings?

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, den kunne jeg ikke lige finde - og det tror jeg heller ikke du kan! - er du sikker på, det ikke er noget, du har læst i Anders And?Big Smile

Thomas Frost:

Det kan jeg ikke huske, men du kan vel se den på dmoz. Men du får den lige her:

<meta name=”robots” content=”noodp”>

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)