Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre sikret med udenlandsk kreditkort ved køb af flybilletter (cimber konkurs)?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med Cimbers konkurs, var jeg inde og tjekker om der eventuelt skulle være nogen på venteliste til domænet. På selve cimber.dk læste jeg følgende:

Har du betalt med internationalt kreditkort, kan du via din bank gøre indsigelser og derigennem se, om du kan få dine udgifter dækket. Har du derimod betalt med Dankort eller VisaDankort sidestilles betalingen med kontant betaling – og du ingen muligheder for at gøre indsigelser bortset fra at gøre dit krav gældende i konkursboet.

Er et en misforståelse hos Cimber, eller er det faktisk sådan?

Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes jeg hørte noget om at MasterCard eksempelvis skulle give bedre dækning? :-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt nok. Det har også været sådan når andre flyselskaber gik konkurs.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem mit MasterCard rejseforsikring hvis rejsen er købt med kortet og ville have fået pengene tilbage i dette tilfælde.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev faktisk om præcist den problemstilling med flybilletter og rejser på min ekspertblog sidste år ;D

Læs her...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det der også er grotesk her er jo at kunderne enkelt kunne have sikret sig ved at sætte et lille hak i

konkursforsikring - til dkk 20,-

Problemet var så at Cimber havde valgt at gemmen dette felt omme på side 3 hvor ingen kunne finde den - en sag forbrugerombudsmanden allerede tidligt havde bedt Cimber om at få rettet - således at det fremgik tydeligt for kunderne.

 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Et dansk mastercard vil løse problematikken (som Rene er inde på)? Jeg ved der kan gå 45 dage før jeg får mastercard betalinger på ShopWithSocks,, og dermed 45 dage før betalingen når konkursboet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)