Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klik bannere og tjen penge?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle.

Jeg har leget lidt med tanken om at smække en hjemmeside på benene, som udelukkende indeholder forskellige former for affiliate links. Jeg forestiller mig så at jeg vil betale kunderne en procentdel for at logge ind og klikke på linksene.

Jeg er rendt ind i lign sider, men ingen af dem virker særlig store eller professionelle.

Kender i til nogle sider jeg kan se og sammenligne med?

Mvh Frede

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:49
Dato: 29-05-2007 21:45:22
Forfatter:LF-Int

Hej Alle.

Jeg har leget lidt med tanken om at smække en hjemmeside på benene, som udelukkende indeholder forskellige former for affiliate links. Jeg forestiller mig så at jeg vil betale kunderne en procentdel for at logge ind og klikke på linksene.

Jeg er rendt ind i lign sider, men ingen af dem virker særlig store eller professionelle.

Kender i til nogle sider jeg kan se og sammenligne med?

Mvh Frede

Det jeg læser Du skriver er, at Du vil opfordre andre mennesker til at klikke på dine affiliatelinks, og dermed opnå en indtjening.

Er det korrekt?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:50
Jeg syntes det er noget rigtigt svineri, og noget du skal holde dig fra, virksomheder reklamerer jo ikke bare for at du kan skaffe en masse ligegyldige klik/besøgende, og så tjene penge, mens virksomheden ikke får noget som helst ud af det.

DÅRLIG IDE

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 21:59
Dårlig idé... Find en måde hvor du kan tjene dine penge uden det er på bekostning af andre. Hvis din idé er at skabe kvalificeret trafik til disse annoncører er det selvfølgelig en helt anden sag, så er det jo super, så overvej hvordan du kan levere en service, så er konceptet SUPER.

Mvh

René

René C. Larsen tlf.: 211 411 61 www.CoWork.dk KLIK her for CV

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:02
Jeg finder det også umoralsk og forkasteligt hvis det er det der er din tanke, det er jo sådan set at stjæle fra annoncørerne. Det er formodentlig også årsagen til at den slags sider hverken er store eller professionelle.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:21
Prøv evt. at kigge på pointshop.dk, det er lidt samme koncept. De
udbetaler vist nok bare ikke penge, men pointer som man kan købe ting
for.

// Jesper Skov

Fra Havdrup
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 84
Fra  ITLarsen.dk Skrevet kl. 22:27
Hejsan.

Jeg kan godt se hvad i mener. Der er ingen tvivl om at det udelukkende kommer ejeren af siden, og hans kunder til gode. Anoncørerne skal bare betale for ligegyldig trafik

Men på den anden side sammenligner jeg lidt med Lotto24, som også blot beder folk at at trykke på tilfældige links. Kunderne får så ikke en kontant bonus for ulejligheden, men chancen for at vinde 11.111 kr.

Er det ikke lidt det samme? Jeg kunne også lave en eller anden konkurrence, i stedet for kontant betaling?

Lad høre hvad i mener...

Mvh Frede

ITLarsen.dk - IT-Service for alle

Scheuermann.dk - Mod dårlig ryg

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 23:15
Hej Frede,

Du kan jo i teorien godt lave noget i den stil. Du skal bare være sikker på at annoncøren er indforstået med hvordan tingene foregår. Dog bliver det måske svært at finde annoncører der vil indgå på de betingelser - hvis de vil have ubrugelig trafik er der masser af "autohits"-programmer på nettet... :)
Jeg tror gratisspot.dk fungerer nogenlunde som det du snakker om, men jeg ved ikke om det er "stuerent" eller hvad man siger. Men det er det nok, de fleste affiliateprogrammer har vel noget kvalitetskontrol.

Anyways, hvis du vil lave et "hit" må du nok hellere lægge hovedet i blød og krydre konceptet med nogle features som gør det lidt mere interessant for både brugere og annoncører.
Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 00:09
Du får nok svært ved at overbevise brugerne om at du ikke er ligesom alle de andre, og at du faktisk betaler

/Shock

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 00:11
Hvorfor skulle jeg som annoncør være glad for dette setup?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)