Hej Jeg står og skal bruge en freelance programmør som bl.a. kan HTML/CSS, slice op og kodevalidere webdesigns leveret i PSD format. Din geografiske placering i landet er underordnet - da nettet jo er opfundet :-) Har du øvrige kompetencer end ovenstående har jeg flere opgaver... Ufravigelige krav: - du er momsregistreret. - du er tilgængelig via mail og telefon på jævnlig basis (programmør med deltidsfirma er fint - men jeg forventer retursvar inden for et døgn). - du overholder vores aftaler om levering. Mail eller PM gerne med referencer. Med venlig hilsen René Borg Sitekick Web Services Tlf.: 6068 1974 |
Freelance programmør søges NU...
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
InetActive
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Leverandør af Joomla!CMS, Oscommerce og Zen Cart løsninger med 100% skræddersyet design.
Hun er også aminøse. mvh Hans |
|
Du må gerne sende en mail til psj@taketwo.dk med lidt mere info. Jeg har 3 dataloger siddende, så vi kan nok finde ca. alle de kompetencer som man kunne forestille sig at få brug for ![]() Sådan cirka i hvert fald... Mvh Peder |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)