Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pas på denne bruger og tænk dig godt om når du handler.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du også ret i tænkstort. Men nu har jeg mit på det rene og var blot for at hjælpe andre, ikke for at lave en diskussion.


Tak for det Martin.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover det, synes jeg indlægget bør slettes - da navnet ikke bliver nævnt længere og på den måde desværre kun kan gøre folk utrygge. Nu kan det være hvem som helst. 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Secret Service:
Udover det, synes jeg indlægget bør slettes - da navnet ikke bliver nævnt længere og på den måde desværre kun kan gøre folk utrygge. Nu kan det være hvem som helst. 

Nu er vi jo en del der har set navnet, inden det blev slettet , men det er ikke god stil at ligge noget til offentligt skue.

Så tag den direkte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Secret Service:

Udover det, synes jeg indlægget bør slettes - da navnet ikke bliver nævnt længere og på den måde desværre kun kan gøre folk utrygge. Nu kan det være hvem som helst. 

Det kan også være hvem som helst som har taget min aflåste cykel fra stativet på stationen. 

Se fremad og tag oplevelsen med i rygsækken som en erfaring til fremtidige handler.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LinkCentralen.dk:

Brug Paypal næste gang, så kan du nemlig altid få dine penge tilbage igen Wink

Hvordan det, når han skulle modtage pengene? 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er en grund til, at man betaler for varerne, inden man forlader supermarkedet. Hvis nu folk fik lov til lige at gå ud og smide varerne ind i bilen, mon så alle ville komme tilbage og betale? 

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Larsen:

Der er en grund til, at man betaler for varerne, inden man forlader supermarkedet. Hvis nu folk fik lov til lige at gå ud og smide varerne ind i bilen, mon så alle ville komme tilbage og betale? 

Har faktisk aldrig rigtig tænke på det med supermarkedet på den måde, men supergodt eksempel! :D Thumbs up!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har jeg som sagt også gjort - så ja enig :-)

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja Lars. En af os skal jo aflevere først, så om jeg gav domænet først, eller han gav mig pengene først. Hvis man stoler på hinanden, så kan det være et fedt hvem der starter.

Men det gør jeg selvfølgelig næste gang og så må jeg håbe på at personen så stoler på jeg levere produktet :-)

Du kan jo også ta et produkt og gå ud af et supermarked uden at betale, lidt det han har gjort.

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu faldt jeg lige over det her indlæg, men faktisk findes der en service i DK hvor man har en tredjepart indenover http://privatbetaling.dk/ (har selv været med til at udvikle systemet bag, tror vist GG og DBA har deres egne løsninger, men der er man bundet til at have kontoer hos dem, etc). Kan være det er et værktøj at bruge for dem der gerne vil have en sikring i levering, selvom det mest er henvendt til fysiske varer der skal sendes via post.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)