Vi har i forbindelse med et projekt opbygget en hjemmeside, med et meget elementært layout. Indholdet er vi på det rene med, men det skal færdigprogrammeres, de manglende komponenter tilføjes og så skal der laves et pænt layout. Forsiden kan du se her: http://nordsec.i-trust-project.dk. Er du interesseret i at give et bud på et hurtigt redesign og implementering af nogle basale features og kan levere det i løbet af den næste uges tid, så lad mig høre fra dig. Lige nu er siden programmeret i PHP/MySQL, men har du et bedre bud så kom med det. Jeg kan give en demo konto som kan give adgang til mere detaljer i opgaven. Bemærk ingen vil blive lukket ind i det lukkede område uden forudgående aftale så det kan ikke betale sig at forsøge at registrere sig på siden. Overordnet består sitet af 2 offentlige sider samt en lukket underside med detaljeret indhold og forskellige komponenter for projektets deltagere. Vi har et tilbud fra et dansk webhotel, men vil godt have et godt bud fra en mulig fremtidig samarbejdspartner da dette kun vil være første skridt i udviklingen af en fast portal. |
Henning Winther:Er du interesseret i at give et bud på et hurtigt redesign og implementering af nogle basale features og kan levere det i løbet af den næste uges tid, så lad mig høre fra dig.
Hej Henning Winther
Jeg har lavet jeres design om som en test.
Jeg kan sende dig en mappe med sitets forside som den er efter jeg har redigeret den.
Det er et forslag til et andet layout hvor det stadig er jeres tekst og jeres billeder der bliver brugt, men jeg har lavet hele html og css strukturen om så den er lavet efter de standarder man bruger idag.
Jeg kan programmere i PHP med MySql database, bare sig hvad du skal have lavet.
Så er det bare lige hvordan du får set det jeg har lavet om?
Hvis du giver mig din mail kan jeg sende dig et billede af det foreløbige nye layout?
Mvh Jens Andersen - www.jawe3.dk