Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket ASP.NET webshop løsning skal jeg vælge?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan har fikset det Cms versionen vare bare en opgradering som skullle bare skiftes ud i pakken på 4.7.2 ....Smile

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ensarsoft Web & Software Development:

Tror jeg vælger Nopcommerce som impletering på Umbraco

nopCommerce kører for sig selv. Den kræver ikke Umbraco

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Umbraco han ret nemt installeres via Web Platform Installer'en.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ensarsoft Web & Software Development:
Niels kan du linke til Umbracos sidste versions download?? den reklamere med at Umbraco 4.7.2 er den med mest stjerenede men der findes Umbraco 5.1 CMS giver ingen mening?? jeg arbejder på Visual Studio  4.0 framework

Begge kører .net 4.0 men siden version 5.0 har Umbraco være kørt på MVC frameworket. Så de er vidt forskellige i kernen men udseende er de ens. Jeg anbefaler at du bruger 5.1 frem for 4.7.2 netop fordi der er ting der er ændret til det bedre.

uCommerce kommer snart med deres shop til Umbraco 5.1 og så vil det bare spille :)

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels jeg har en lille problem stilling: Når jeg pakker filerne ud opretter jeg et nyt projekt under wwwroot, og sætter filerne ind, derefter opretter jeg iis så den kan køre på localhost... Og det virker ikke ?? den starter slet ikke op så jeg kan sætte Mssql forbindelsen op.. Eller skal man selv gøre det på Web config, vil gerne arbejde med source koden selv.. Retter sagt hvordan kommer jeg til at får den kørt på visual studio 2010 Ultimate/ MsSql 2008/IIS.... Tak

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skrivr jeg skal downloade 5.1 og køre den men mappen indeholder slet ikke Default.aspx ?

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Server Error in '/' Application.


Configuration Error

Description: An error occurred during the processing of a configuration file required to service this request. Please review the specific error details below and modify your configuration file appropriately.

Parser Error Message: Filen eller assemblyen 'System.Web.Helpers, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35' eller en af dens afhængigheder kunne ikke indlæses. Den angivne fil blev ikke fundet.

Source Error:

Line 90: <assemblies> Line 91: <add assembly="System.Web.Abstractions, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" /> Line 92: <add assembly="System.Web.Helpers, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" /> Line 93: <add assembly="System.Web.Routing, Version=4.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" /> Line 94: <add assembly="System.Web.Mvc, Version=3.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31BF3856AD364E35" />


Source File: C:\inetpub\wwwroot\ehandel\web.config Line: 92

Assembly Load Trace: The following information can be helpful to determine why the assembly 'System.Web.Helpers, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35' could not be loaded.

WRN: Logføring af assemblybinding er deaktiveret. Logføring af assemblybindingsfejl aktiveres ved at angive registreringsdatabaseværdien [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog] (DWORD) til 1. Bemærk! Ydeevnen forringes ved logføring af assemblybindingsfejl. Denne funktion deaktiveres ved at fjerne registreringsdatabaseværdien [HKLM\Software\Microsoft\Fusion!EnableLog].



Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.0.30319.272

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ensarsoft Web & Software Development:

Du skrivr jeg skal downloade 5.1 og køre den men mappen indeholder slet ikke Default.aspx ?

Umbraco 5.1 kører MVC og der er den "gode gamle" filstruktur udeladt. Fordelen ved 5.1 er også at den er klar til at køre på Microsoft Azure.

Men du skal bare downloade filen, pakke den ud og uploade den. Så tilgår du domænet i browseren og systemet klarer resten for dig.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ensarsoft Web & Software Development:
Parser Error Message: Filen eller assemblyen 'System.Web.Helpers, Version=1.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=31bf3856ad364e35' eller en af dens afhængigheder kunne ikke indlæses. Den angivne fil blev ikke fundet.

Forsøger du at køre den på et webhotel (hvilket?) eller på din lokale maskine?

Hvis det er din lokale så prøv at downloade Microsoft MVC3 go se om det virker.

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil anbefale nopCommerce, jeg startede selv ud med Umbraco men efter store problemer med at få butikken i luften så fandt jeg nopCommerce som også er baseret på MVC 3.0 framework, ASP.NET 4.0.

Det var nærmest en befrielse da jeg fandt nopCommerce meget nemmere at sætte op end Umbraco. Der kunne jeg få en butik i luften på få timer.

Desuden har nopCommerce et aktivt forum hvor du kan forvente svar fra virkelig kompetente udviklere i løbet af få timer, så det er guld værd.

nopCommerce har tendens til at virke langsomt men kører rigtig godt på unoeuro.com med cronjob.

Et lille nopCommerce´s problem er at der ikke eksisterer ret mange design templates som man kan købe fix og færdig. Jeg har lidt problemer med at finde designere til nopCommerce som kan lave en komplet template uden jeg selv skal rode med CSS.

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)