Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 år og endelig klar - Min 3D Portfolio

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino.

Info om mig:

Min titel er måske lidt misvisende, men så alligevel ikke. Jeg er netop ved at være færdig med min Bachelor her om halvanden måned, hvor jeg har gået i 3 år og arbejdet hårdt. Siden jeg var 13 år gammel har jeg drømt om at leve af at lave 3D, og jeg har aldrig været så klar som jeg er nu. Så det jeg viser på min hjemmeside er både nyt og gammelt arbejde jeg har lavet, i løbet af de seneste 3 år. Jeg er super glad for Amino siden, da jeg har en lille iværksætter gemt i mig også, som jeg viser ved at lave forskellige hjemmesider og film.

Hvad jeg ønsker:

Jeg ved godt at Amino ikke er et 3D debat forum, men halvdelen af enhver branche er at præsentere sig selv godt, og siden min erhvervserfaring er begrænset til lidt freelance arbejde og postbud, vil jeg meget gerne have feedback på det område. Altså hvordan jeg præsentere mig selv. Men feedback på mit arbejde er selvfølgelig os velkommen. Jeg søger praktik plads i udlandet og vil gerne prøve nogle store firmaer af, så jeg prøver ikke at sælge mig selv.

Link:

http://3DArtistDennisJ.com

Billeder fra min Demo Reel:

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes du skal arbejde lidt på dit CV. Der står f.eks. ingenting om hvad du har lavet på de forskellig jobs. En kort beskrivelse af det du har lavet under det job og evt hvad det er for en virksomhed. Der er jo ingen i udlandet der ved hvad DBU er. Nævn evt også hvordan dine karektere har været, og hvilket projekter du har lavet undervejs i uddannelses forløbet.

Satser du meget på at få et internship i udlandet er det nok en god ide at nævne hvorfor du gerne vil have et i udlandet samt evt. at nævne lidt om dine Engelsk kunstskaber.

Jeg har fornyligt selv søgt internships og havde stor erfaring med at bruge LinkedIn. Her fandt jeg grupper hvis målgruppe var den branche jeg var interesseret i at få internships i, her postede jeg en "Job discussion" som har givet ret god respons.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)