Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil bage dig en kage!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

I denne uge forsøger jeg at samle en masse penge ind til Kræftens Bekæmpelse. Ikke ved at bede om donationer, men ved at arbejde for pengene. 

Du kan kan læse lidt om projektet på min blog her!
Du kan læse mit indlæg her på Amino, hvor jeg tilbyder møgbillig linkbuilding - hvor alle penge går til Kræftens Bekæmpelse - Det gør du her!

Siden søndag kl. 11.000 er det lykkedes at samle 30.450 kr. ind! Målet er 50.000 kr. inden søndag d. 6. maj kl. 00.00! 

Da jeg virkelig tror på at hver krone tæller, og jeg står fast på ikke at bede om donationer, må jeg i køkkenet!

Derfor tilbyder jeg nu at lave en hjemmebagt chokoladekage(møghamrende god), som jeg leverer til din dør på lørdag!
Det eneste du skal gøre er at betale 150 kr. til Kræftens Bekæmpelse. Da jeg bor i København gælder det desværre kun i Storkøbenhavn!

Du kan se mere i mit blogindlæg omkring betalingen. Du kan bestille her i tråden, sende en privat besked, sende en sms på 53623637 eller maile mig på nikolajastrup@gmail.com

ALLE udgifter til bagning og transport afholder jeg selv!

Håber I vil betale lidt ekstra for lørdagskagen - Det er på alle måder pengene værd!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)