Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb prof. SEO-tekster og linkbuilding - og støt Kræftens Bekæmpelse!

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 17 person

Hej alle, 

Et af mine mål er at forsøge at samle 50.000 kr. ind til Kræftens Bekæmpelse. Fra i dag og til søndag d. 6 maj kl. 00.00 gør jeg det første forsøg på samle en bunke penge ind! I stedet for at bede om donationer vil jeg arbejde og tilbyde ydelser indenfor online markedsføring, som jeg arbejder med til hverdag. Læs i bunden af indlægget lidt om mig, og mit grundlag for at kunne tilbyde disse ydelser. 

Hvad tilbyder jeg?

SEO tekster á 300 ord
Unik tekst med dit keyword

10 styk: 1400 kr – 140 kr. pr. styk
20 styk: 2600 kr – 130 kr pr styk
30 styk: 3700 kr – 123,33 kr pr. styk
40 styk: 4600 kr – 115 kr pr. styk
50 styk: 5500 kr – 110 kr styk
100 styk: 9000 kr – 90 kr pr styk

Linkbuilding
Tekster a 250-300 ord, inklusiv et link til dit site og et link til et stort troværdigt site
Placeret i linknetværk, evt sat til at publicere over noget tid

10 indlæg/10 links: 2.200 kr – 220 kr. pr. styk
20 indlæg/20 links: 4.000 kr – 200 kr. pr. styk
50 indlæg/50 links: 8.500 kr – 170 kr. pr. styk (bedst til flere sites, vil blive fordelt over ønsket tid)
 

Lidt uddybende om projektet!
Jeg har skrevet et blogindlæg på min blog, om hvorfor og hvordan projektet kører. Læs det her!
Kort fortalt har jeg weekenden 5-6. maj samles en masse gode, dygtige venner hvor vi sammen en hel weekend skal knokle på de ordrer der forhåbentligt kommer ind.

Disclaimer
Alle pengene samles ind via BetterNow, og pengene skal altså IKKE igennem mig! De omkostninger der måtte være, som fx mad og drikke til mine venner der hjælper mig, afholder jeg 100% selv. Skulle "kunderne" være tilfredse med arbejdet, vil jeg ikke levere noget til dem i fremtiden, men højst anbefale andre leverandører jeg kan stå indefor - Jeg får altså INTET økonomisk ud af dette.

Hvordan kan jeg tilbyde disse ydelser?
De sidste 2-3 år har jeg haft et lille enkeltmandsfirma hvor jeg arbejder for et par store kunder omkring deres online markedsføring. Jeg har tidligere haft eget webbureau med et par ansatte, været ansat hos Ret&Råd A/S som Webmanager, og er nu ansat som Country Manager hos CoolStuff AB i Sverige hvor jeg er ansvarlig for al online markedsføring i Danmark. Jeg har taget Mikkel Demibs Master Class i SEO, og arbejdet med SEO i en bunke år på egne projekter og for kunder.

Af seneste SEO-resultater kan du søge på 'gaver', 'firmagaver' og 'julegaver', hvor der skulle være et par #1 pladser og en enkelt #2 eller #3 plads.

Jeg giver 5 kr. for et like, tweet, G+ eller kommentar
Jeg er selv seriøs omkring triathlon og arbejder hårdt på at få tingene til at køre rundt med fuldtidsjob, lille firma og en (meget) dyr sport. Alligevel vælger jeg at give 5 kr. pr. like, tweet og G+ på mit blogindlæg her!

Jeg giver også 5 kr. pr. kommentar til dette debatindlæg her på Amino. Begge ting tjekker jeg antal på søndag d. 6. maj kl. 00.00. For en sikkerheds skyld har jeg sat en grænse på 3.000 kr til dette.

Jeg beklager et uoverskueligt indlæg, jeg synes ikke at jeg kan få lov til at formatere teksten. Jeg håber alligevel du har læst dig igennem og vil hjælpe mig på vej!

Er du interesseret i nogle af ydelserne, har spørgsmål, kommentarer eller andet fanger du mig på hej@nikolajastrup.dk

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

De gode mennesker hos Compell støtter med 500 kr. for et gæsteindlæg til deres - i øvrigt - spændende blog. Læs mere om Compell her!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nikolaj,

Betyder det, at du giver 5 kr. til Kræftens Bekæmpelse, fordi jeg laver et indlæg, hvor jeg spørger om dette? Jeg skal nok lade være med at spamme tråden :-)

Men ellers lyder det som et godt initiativ.

Hilsen, Robert

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hvor er det et fedt initiativ! Held og lykke med projektet, med så meget dedikation er jeg sikker på, at du når de 50.000 :)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Robert og Jacques,

Tak for jeres kommentarer og opbakning. For hver kommentar smider jeg selv 5 kr. i puljen, så tak for støtten - Hver en krone tæller:-)

Hvis I nu kender nogen der har brug for en omgang gode links eller tekster, så henvis dem endelig til denne tråd. Det er god kvalitet, jeg kan stå inde for - og hver en krone går til Kræftens Bekæmpelse!

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op det er flot af dig ! Held og lykke med projektet, nu har jeg så "hjulpet" dig 5kr videre mod målet?

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Det har du nemlig - og tusind tak for det:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot gjort Nikolaj, ønsker dig held og lykke med projektet og opfordrer alle Aminoer der har brug for den hjælp til at tage imod tilbuddene.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk stykke arbejde! Jeg vil tænke på dig, hvis jeg skulle få brug for nogle tekster.

Mvh. Nichlas

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Jeg læste dit blogindlæg om dine fremtidige mål i går.

Det er fantastisk at se, at der er kort fra tanke til handling i dit mindset. Der er mange, som går med en masse mål, men aldrig får indfriet ét eneste.

Held og lykke med projektet!

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)