Flot initiativ! Jeg ønsker dig held og lykke med kampagnen :) |
Den er tweetet videre ;-)
Flot initiativ! Jeg ønsker dig held og lykke med kampagnen :) |
UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter
Den er tweetet videre ;-) |
Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)
Tusind tak for alle jeres indlæg og tweets! En lille status er at vi nærmer os 23.000 kr. blandt andet med et par bidrag fra Aminoer! |
I dag er vi kommet op på totalt set 30.450 kr. Der har været super god energi på Twitter, hvor flere endda har doneret penge. Det var jo meningen at jeg skulle arbejde for pengene til Kræftens Bekæmpelse, så det varmer utrolig meget! |
Jeg har stor respekt for din indsats. Hvis der bare var flere som dig i vores verden :-) |
Hej alle, I går var en god dag. Efter præcis 4 døgn er vi nu oppe på 49.050 kr. til Kræftens Bekæmpelse. Kræftens Bekæmpelse spredte også det gode budskab på deres Facebook, hvilket gav lidt ekstra. Der er stadig nogle dage tilbage, så jeg håber vi kan få et par flere opgaver fra jer gode Aminoer! |
Hej Nikolaj |
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
Hej Nikolaj Flot, flot, flot. Venlig hilsen Hans |
Får du og vennerne lyst til at skrive flere tekster til et godt formål efter weekenden, kan du overveje YouMe Shopping. De støtter 25 danske hjælpeorganisationer, herunder en organisation, der hjælper kræftramte børn. Jeg skriver selv for dem, men må indrømme, at tiden er knap. De kan med garanti bruge en hjælpende pen eller to. |
Tak for støtten, og specielt tak til dig Hans - som jo er min egen faste leverandør af tekster! Jeg håber vi får så mange flere ordrer at vi får brug for din hjælp! |