Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg dur ikke som direktør

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino

Nogen af jer kender sikkert dette problem. Man er iværksætter og ikke direktør. Det må jeg i hvert tilfælde erkende efter et stykke tid.

Jeg får mange gode ideer og ting der skal prøves af. Men det nytter bare ikke så meget i en hverdag med budgetter, ansatte, kunder og masser af små problemstillinger som hele tiden lige skal fikses. Jeg er simpelthen ikke tilstrækkelig struktureret i min hverdag.

Hvis jeg skal være helt ærlig, så syntes jeg det var sjovere at starte virksomheden end det er at drive den.

Så nu har jeg besluttet mig for at ansætte en direktør til at drive min virksomhed. Så kan det godt være jeg bliver presset på min privat økonomi igen. Men så kan jeg da i det mindste lege ihværksætter igen :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt du indser hvad du er god til, og hvad du er knap så god til.

Syntes det er et godt træk af dig, hvis der er økonomi til det. Og så koncentrer dig om det du er bedst til - Det at være IVÆRKSÆTTER! :)

// Daniel Poulsen

 

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan stadig godt finde en direktør til en rimelig penge, såfremt der ikke forventes mange års erfaring med ledelsen, det handler blot om, at finde en person med nok overblik til, at kunne indsættes som direktør.

Især i disse tider, hvor mange personer står uden job og mange med gode kvalifikationer men simpelthen manglende stillinger.
Så mit råd ville være, at prøve og søge efter en direktør.

Hvis det ikke er for meget at spørge om, hvad havde du tænkt dig, at din direktør skulle aflønnes med? - For kan se i mit netværk om jeg har eventuelle personer der bør kontakte dig. (blot en mulighed)

mvh
Jeppe


Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Tak for svar :-)

Har 3 personer klar til gennemgribene samtaler. Forventer at have ansat en af dem til August :-)

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe

Hej Jeppe

Tak for svar :-)

Har 3 personer klar til gennemgribene samtaler. Forventer at have ansat en af dem til August :-)

Hej igen.
Åh det lyder godt, Håber de vil udfylde dine krav og forpligtelser til punkt og prikke! :)
P.S: Din forretningsløsning kunne gå hen og blive mig behjælpelig senere, du er tilføjet mit netværk her på Amino.dk

Mvh

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet selv at læse op på de områder du er knap så stærk indenfor?

Du kan f.eks tage en diplomleder uddannelse - det er kun få dage om måneden og resten opgaver samt naturligvis læsestof.

Jeg tror det vil være en ualmindelig god ide på lang sigt.

Hvis du er heldig og det hele flasker sig, vil det være meget uheldigt, at du ender med at stå på sidelinjen og sige ØHHH, når de store beslutninger skal tages.

Måske noget du kunne overveje - ja det er jo svært at få tiden til det, men jeg er nu overbevist om, at du vil få stor gavn af det på sigt.

Læs lidt om diplomlederuddannelsen her:

Center for Diplomledelse

Grunden til at jeg lige netop forslår den uddannelse, er fordi jeg har fulgt en leder, der ikke havde relevant uddannelse..han fik rigtig meget ud af forløbet og kom godt ind i mange af emnerne.

Der er naturligvis ikke tale om HD niveau, nærmere Handelsskole niveau, men jeg vil mene du kan klare dig rigtig langt hen af vejen idet du også har din gode lange erfaring at trække på.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan vel også sälge virksomheden, når man har fået den op at köre.

Og så starter man et nyt projekt
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Du har fuldstændig ret. Der kunne måske nok være en fordel at læse et eller andet virksomhedsledelse. Problemet er bare at det ikke interesserer mig. Det er slet ikke min hylde. Jeg har en uddannelse som systemudvikler, og det er 100 gange sjovere end at drive en virksomhed. Ved godt at det lyder lidt forkert. Men så hellere ansætte en som interesserer sig for det.

Som Michael skriver, så kunne man jo også bare sælge og koncentrere sig om det næste. Problemet er bare at vi har eksisteret i så kort tid, at vi kun kan fremlægge regnskaber for 3 år. Hvoraf de 2 første ikke rigtig gav det store overskud. Har diskutteret emnet nogen gange med rette folk. Alle anbefaler mig at køre det videre i ydderligere et antal år for at vise at både drift og resultat er stabilt.

Det er ikke fordi alt dette er et stort problem for mig. Det er bare en interessant iagtagelse om mig selv, at det var sjovt at starte op. Man knoklede, og forestillede sig en masse ting om hvordan det skulle være. Men når man så har det, så er det ikke så sjovt alligevel. Og jeg tror meget godt at det betegner en del af os ihværksættere, at det er porcessen i at udleve nogle ideer som er det sjove.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens følge Hans her.

Energien kommer fra skabelsen af noget, men når det så går hen og bliver "just another day at the office", forsvinder energien langsomt.

Måske der kunne være muligheder for noget nyt i firmaet; et nyt projekt i firmaets ånd?

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Lige præcis :-)

Har også masser af nye projekter liggende klar, blandt andet agentur på nye produkter m.m. Bare ikke tid til at gøre noget ved dem.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)