|
Ja, hej med jer. Jeg sidder her, og har bestilt et bælte, fra hjemmesiden www.etalygoods.com som er betalt med VISA-kort. Hjemmesiden har tilsyneladende hovedsæde i USA, og varen skal derfor shippes til Danmark, så jeg kan fåååå den, jaaa. MEN, efter min bestilling, fik jeg en ordrebekræftelse, som virkede ganske troværdig og proffessionel, men så her i går aftes tjekkede jeg lige min mail, og så lå der dette fra dem. "Dear Customer, Thank you for your recent order with Etalygoods.com. We apologize that we are unable to process your order at this time as we were unable to obtain any address information from your card issuer in order for us to conduct an AVS (address verification system) check. Please contact your bank to ensure that this information is available in their automated system. Additionally, please provide us your bank details i.e: Bank name, address and contact phone number… should we need to contact them to expedite your order. We will hold your order in the meantime for 48 hours while we wait for your response, otherwise please note that it will be automatically cancelled. Thank again for choosing us and we look forward to your response. Best regards, Customer Service Department Etalygoods.com" Tilsyneladende, så kan de ikke få verficeret kortet, som jeg har anvendt til at betale med, og de spørger så om forskellige informationer. Kan det skyldes, at i går, mandag, var en helligdag, og banksystemerne havde "lukket", eller hvad man skal kalde det? Det burde da ikke påvirke internethandelen ku jeg forestille mig??? Men hvad skal man gøre her, skal jeg blot svare tilbage, og give dem samtlige oplysninger på min bank etc, for de spørger jo ikke direkte om nogle vitale oplysninger, som konto.nr., reg.nr. etc. etc.? Og for at gøre det hele endnu mere besværligt, så ligger de jo og sover derovre, når banken herhjemme er åben, så de kan da umuligt komme i kontakt med hinanden?? What to do, what to do? |
Hjælp - suspekt hjemmeside, eller?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Bare en tanke, ved det ikke. |
|
Spørg din bank hvordan de kan få verificeret oplysningerne, så du kan give det videre til din leverandør. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Det sjove er, at jeg netop har snakket med min bank her for 20min siden, og de kunne ikke helt forstå problemet, og sagde at det ikke havde noget med dem at gøre, men virksomheden... æhh.. hvilken virksomhed? Det er privatkøb forklarede jeg hende så efterfølgende, og skar ud i pap for hende, at det hele handlede om, at butikken ikke kunne få verificeret kreditkortets ejer-oplysninger, hvilket hun ikke kunne se var noget de kunne løse.. Så nu har jeg altså sendt etalygoods.com samtlige oplysninger på min bank, og så må vi se hvad de kan finde ud af.. jesus kristus et cirkus. |
|
Det var hvad jeg måtte igennem, da jeg bestilte noget fra USA sidst. |
Det får du intet ud af. danske banker vil ikke oplyse noget om deres kunder hvilket amerikanerne ikke forstår, da de åbenbart er vandt til at kunne lave den slags tjek ved at ringe til banken. Bankerne herhjemme fatter intet af hvad det er amerikanerne prøver på og holder derfor mund med alt, i tilfælde af at det er et forsøg på svindel. Jeg fik dog min bankdame til at sende en mail til dem fra sin bank-mailadresse og bekræfte at kortet tilhørte mig og adressen var rigtig.... hvilket sammenmed ovennævnte endelig endte med at de sendte ordren :) |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem