Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan og hvorledes?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle iværksættere.

jeg har en liste med ca 3000 adresser til virksomheder indenfor industrien i Danmark.

De adresser er i et word dokument.

Jeg ville høre hvordan jeg nemmest kunne få de adresser printet ud på ediketter så man kunne sætte dem på kuverter?

Altså så adresserne blev printet ud på selvklæbende ediketter og herefter kunne klistres på kuverter

Nogen der har en smart ide? et program eller andet?

mvh

Morten

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:51
I stedet for at nørkle med flettefiler og etiketter og tilpasninger til printeren osv, ville jeg hvis jeg var dig bare ringe til een af trykkerne på Amino (fx mediamouse.dk eller pbtryk.dk) og spørge hvad de skal have for at ordne det og sende dig dine ark med posten.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 15:04
Hej Anders

Det var måske en god ide.

mange tak for hjælpen

mvh

Morten

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 16:46
Hej Morten

Det kunne være du skulle finde en der kan pakke dem i kuverter og smide dem i gennem en frankerings maskine. Slikke 3000 frimærker giver helt sikkert en grim smag i munden. :-)

Kører det ellers for dig. Hvornår går du i luften.

Lige en ide til dig:

Punkt : Overtag min leasing. Nogle skal af og til af med aktiver de har leaset, dette er ofte temmelig dyrt hvis leasing selskabet skal tage det tilbage, men hvis det kan overdrages til en anden der vil overtage forpligtelsen kan man måske slippe med det man har indbetalt. Forelen for den der overtage vil jo så være at der er betalt x-antal afdrag på aftalen.

Bare en strøtanke..Brug den hvis du kan

Thomas Bonde

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 19:38
Hej Thomas.

det var også en god mulighed.

Det må jeg lige få undersøgt.

Jo det går fremad med siden. Der er indgået en del aftaler med forskellige små og store virksomheder der ønsker at benytte siden når

den er kommet i luften. Som det er lige nu ved jeg ikke helt hvornår den er færdig. Man skal passe på ikke at sige ting man ikke kan overholde.

Men et slag på tasken ville være ca 1 August. Dvs efter sommerferien. Bedre at bruge for meget tid på siden en for lidt.

mvh

Morten

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:20
Hej Morten,
det er ret afgørende, hvordan de adresser står i filen...står de i en tabel eller bare med navn og adresse på samme linje?
Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 22:26
Hej Per.

Adressene står således:

Aj Industri A/s
Langelandsvej 25
5800 Nyborg
Danmark

Løndal Industri A/s
Tingbjergvej 6
4632 Bjæverskov
danmark

CNC Industri Service A/s
Ferrarivej 6
7100 Vejle
Danmark

mvh

Morten

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:06
Øv....det kan sikkert lade sig gøre at lave filen om til en datakilde, men det kræver en hel del hekseri med makroer og andet godt. Jeg undrer mig lidt over, at du har fået adresserne på den form - kan du ikke få dem leveret eksempelvis som en kommasepareret fil, access-db eller måske excel-fil?
Adresserne komme vel oprindeligt fra en database af en slags?

Tilmeldt 3. Aug 06
Skrevet kl. 23:14
Hej Per.

Ja for ikke at lyde helt dum så har jeg faktisk ikke listen med 3000 adresser men der er ca 1000 på den jeg har lige pt.

det jeg har gjort er at jeg har hentet adresserne på de gule sider.

jeg har så søgt på landbrugsmaskiner, gravemaskiner, trailere, comtailere, lastbiler osv og funde det virksomheder som kunne få glæde af

IndustriBasen.dk når siden er færdig udviklet.

jeg skønner at der er ca 3000-5000 danske virksomheder som vil kunne have interesse i Industribasen.dk men orker i første omgang ikke at kontakte alle 5000 virksomheder så starter med at sende 3000 breve ud til dem.

Jeg tror nemlig ikke jeg kan finde en liste hvor alle de adresser jeg skal bruge er på.

mvh

Morten

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 23:21
Hej Morten

Du kan formentlig få et udtræk fra dit lokale erhvervs service, i Svendborg har det været tilknyttet bibloteket, men ellers prøv at spørge på kommunens erhvervskontor eller Fyns Erhvervs Center se www.fec.dk . Der kan du formentlig også få noget sparring af nogle meget kompetente erhvervsfolk.

Mvh.

Thomas Bonde

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)