Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HHX dårlig til mat

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ved ikke hvad jeg skal vælge stx htx stx, sidder stort og overvejer hhx men problemet er jeg er meget dårlig til brøker og ligninger osv det eneste jeg son er god til er plus minus, gange, divider og finde procenter. Så kan jeg komme på hhx selvom jeg er dårlig til de andre ting

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 192
Fra  Kamikaze Software Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Din videregående uddannelser, ligesom alle andre ting i livet, handler om at finde det der interesserer dig. Så at vælge baseret på dit matematik virker lidt fjollet. Hvis du virkelig vil på HHX kan du nemt læse op på dit matematik (hvilket der jo også bliver undervist i) og komme til at følge med. Det handler vel om at lære noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke et specielt niveau man skal have for at kunne komme ind på hhx?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niveauer på de steder du nævner, er alle sammen ens. Matematik er matematik, lige meget hvilken en af dem du vælger, eksemplerne er bare drejet efter uddannelsen. 

Du kan sagtens vælge matematik på c-niveau, hvilket er på lidt højere niveau end folkeskolen, bare med flere emner. Så kan du vælge på 2. år om du vil have det på b.

Jeg går selv på hhx 2. år, jeg synes vores mat lærer er super god til at få de lidt mindre gode med. 
Jeg har det selv på b-niveau, jeg kunne have taget det på a, men så ville jeg ikke kunne vælge finansiering(aktier, obligationer mm.)

Du skal bare huske at stort set alle universitets-videregående kræver b-niveau som minimum.

Jonas

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

mich1997:

Er der ikke et specielt niveau man skal have for at kunne komme ind på hhx?

Hvis dine lære og studievejleder er bange for at du ikke kan klare HHX, så vil de sende dig derover til test i det. Så skal du derover og tage en slags "mini eksamen" for at se om du er egnet. Sådan foregik det da jeg ville ind på HHX.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

er brøker og ligninger vigtigt inden for hhx?, troede kun man brugte + x - : eller det kan bare være handelsskole så.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke fag er dine yndlings fag, og hvad drømmer du om i fremtiden?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

for at være ærlig har jeg ingen ynglings fag, men engelsk syntes selv jeg kan forstå flydene engelsk og kan da også snakke det. og kunne godt tænke mig at være direktør eller noget lignende noget man tjener meget på ihvertifald.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nødt til at finde en uddannelse, hvor du har en form for interesse, ellers bliver det 3 meget trælse og hårde år. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil sige jeg har en interesse for Engelsk men syntes bare undervisningen er meget kedelig i folkeskolen, vis du forstår. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)