Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Går lidt med en ide som jeg lige vil dele, har kommet på en ide med at udleje spillekonsoller og spil til privat, og også til eksempelvis virksomheder, da jeg har en del kendskab der? Men skal jeg have nogle speciel godkendelse, licenser eller forsikringer hvis jeg gør dette?

 

Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 86
Fra  Mobildiskotek Elektro Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du uddybe lidt eller komme med et eksempel fra udlandet på hvordan det skal udføres? - Er det DVD-udlejning, bare med spil? 

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for dit svar, jeg kan ikke komme med noget lignende da jeg ik har set det 100 % magen til før, bare fået en idé. Men for at forklare mere detaljeret eksempelvis en tøjbutik holder openbynight og vil i den forbindelse lave et konkurrence i fifa, det lejer de af mig komplet pakke med faldskærm, playstation, spil og stole og eller til privatperson der skal have en spilleaften med vennerne

Tilmeldt 29. May 11
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Blockbuster lejede spil ud for ca. 1,5 år siden, det tjente de ikke godt nok på, og stoppede det. Man kunne vidst også leje vhs og dvd maskiner engang, det gik heller ikke godt. Ville råde der til at lave en rigtig grundig markedsundersøgelse, og finde ud af om der faktisk er nok interesse for det så det kan løbe rundt. (:

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være meget opmærksom på om spillene du køber MA lejes ud.

Jeg kender ikke reglerne for spil, men for DVD'er er det jo nogle specielle dvd'er butikkerne køber til udlejning, og også derfor det koster kassen at glemme at aflevere, eller at ridse en udlejnings dvd.

(Der er jo også en grund til at disclaimeren kommer i starten af dvd introen, hvor der står at den ikke må bruges til udlejning eller fremvisning i offentligt rum)

Fra Glostrup
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nogle store drenge du vil konkurrere med hvis du vil levere pods(konsoller, skærm og controller) med spil til større eller mindre events. som du beskriver det.
EA og Microsoft er nemlig selv (via underleverandør) leverandør til den slags. Det er ikke noget de tager noget specielt for, stort set kun til at dække udgifterne imod deres produkter bliver fremvist (Fx FIFA spillet).

Jeg ved der leveres til små events helt ned til 1 pod, og helt op til 512 mands arrangementer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)