Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættermagasin på gaden! DET ER GRATIS!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

lækkert magasin med nogle gode historier! :D 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

har dog lige set at det ene website der er nævnt under artiklen om shopwithsocks er forkert, der er henvist til www.siteexploration.com som bare er en side proppet med reklamer, når der egentlig menes http://sitexploration.com/ må jeg ihvertfald gå ud fra, tvivler på en af hans favorit websites er en fyldt med reklamer ;)

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

I søger vel ikke skribenter eller noget andet?
For jeg kunne snildt stå til rådighed for noget? Kundeservice, affiliate eller noget med at skrive?

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jack
Vi har haft problemer med vores host kort tid efter mail blev sendt ud så har desværre ikke modtaget din mail.

Du får kun denne besked ved login fordi du har indtastet forkert email adresse eller tlf. nr. (måske har du tastet forkert da du oprettede dig eller skiftet nr.)

Men send mig en mail med dit fulde navn på info@startopmagasinet.dk så sletter jeg din profil så du kan oprette dig igen og få adgang.

De Bedste Hilsner
Ronni

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:

Hej Jack
Vi har haft problemer med vores host kort tid efter mail blev sendt ud så har desværre ikke modtaget din mail.

Du får kun denne besked ved login fordi du har indtastet forkert email adresse eller tlf. nr. (måske har du tastet forkert da du oprettede dig eller skiftet nr.)

Men send mig en mail med dit fulde navn på info@startopmagasinet.dk så sletter jeg din profil så du kan oprette dig igen og få adgang.

De Bedste Hilsner
Ronni

Jeg har tastet rigtig mail add og telefon nummer :-).. når jeg vil oprette mig igen med helt samme mail og telefon nummer får jeg at vide at jeg allerede findes og derfor ikke kan oprettes :-)

Jeg har nu oprettet mig med en pap mail.. gik fint.. meen til min store skuffelse opdagedet jeg i bruger en online reader og det ikke er muligt at downloade jeres magasin som pdf eller en anden mulighed så man kan læse på ipad :-(

hvorfor ikke udgive til offline læsning også evt som pdf ?, det gør mange store magasiner jeg læser i forvejen

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jack
Som sagt send mig en mail så sørger jeg for du får adgang hvis du har problemer.

Er ked af at det er en skuffelse for dig at du ikke kan downloade magasinet.
Men det er et bevidst valg der er truffet for at læseren opnår den bedste effekt af vores magasin på sigt (multimedie og linkbuilding).
Vi ønsker heller ej at magasinet kopieres eller printes og man dermed genererer trafikken væk fra vores annoncører på websiten.

Magasinet vil i fremtiden også udkomme i versioner til Iphone, Ipad og andre tablets, men på nuværende tidspunkt er det via. web.

De Bedste Hilsner
Ronni

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronni Larsen:



Er ked af at det er en skuffelse for dig at du ikke kan downloade magasinet.
Men det er et bevidst valg der er truffet for at læseren opnår den bedste effekt af vores magasin på sigt (multimedie og linkbuilding).
Vi ønsker heller ej at magasinet kopieres eller printes og man dermed genererer trafikken væk fra vores annoncører på websiten.

Normalt er annoncører i bladet, men jer om det

 

Ronni Larsen:


Magasinet vil i fremtiden også udkomme i versioner til Iphone, Ipad og andre tablets, men på nuværende tidspunkt er det via. web.

De Bedste Hilsner
Ronni

måske gider jeg bruge tid på at læse det hvis det ikke er for besværligt !

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad skal du bruge mit mobilnummer og addresse til?

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper:

Hvad skal du bruge mit mobilnummer og addresse til?

Sad lige og undrede mig over det samme... Hva skal tlf nummeret bruges til? Der sendes ik reklamer eller andet gøjl vel?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja for den da! Godt initiativ, tak for det.
Held og lykke.

Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)