Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback 2 måneder gammel shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en shop hvorfra jeg sælger ure og kunne nu godt tænke mig gode råd til konverterings optimering af denne shop fra jer flinke amino'er.

Jeg har nu i cirka 1 års tid haft en shop, men har lavet nogle større ændringer for cirka 2 måneders tid siden hvor jeg er gået fra en oscommerce platform til magento og så har jeg fået et helt nyt design. Det har hjulpet på konverteringen betydeligt, men jeg ligger stadig alt for lavt.

Jeg vil derfor gerne have nogle gode råd til at kunne forhøje min konverterings rate.

Og så vil jeg gerne have at i IKKE kigger på seo forbedringer eller mangler, der har jeg en masse tiltag på vej og føler mig rimelig rustet til lige netop SEO. Jeg ved godt der mangler en masse ting omkring SEO og det har jeg fint styr på.

Så hvis jeg kunne logge jer til at kigge på min side ved at følge dette link ure og give mig gode råd til

Hvad kunne blive bedre?

Hvad mangler jeg?

Hvordan kan jeg hæve troværdigheden?

Hvordan er brugervenligheden?

Oplever i teknisk eller grafisk fejl?

Hvorfor er min konverterings rate så lav?

Hvad synes i om min checkout, som er onestep?

Jeg vil sætte stor pris på jer der gerne lige vil give et lille blik på min side?

Jeg vil notere alt hvad i skriver og arbejde videre med jeres input og hvis i evt også kunne linke til sider der giver konkrete tips til konverterings optimering vil jeg blive rigtig glad.

På forhånd tak til jer alle Big Smile

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det starter ikke så godt.."Dansk ure butik med billige originale mærke ure".

Det er altså noget Yalla dansk!!! Find på noget bedre. Få en anden til det hvis du selv har problemer.

I din menu til venstre skriver du konsekvent Ure, efter alle mærkerne... Det er unødvendigt og vriker uproffesionelt.

Jeg er ikke tiltrukket af din kategori med billige ure... Billige ure, lyder som noget man skal holde sig fra. Kald det heller Tilbud, hvis det er det,eller skriv kun beløbet.

Hvad med en kategori for dykkerure..

Hvorfor er der ingen tekst til varerne? Hvis den er der kan jeg ikke lige finde den. Hvis jeg ikke kan, så er der andre med samme problem.

Når jeg trykker på dit banner på forsiden, så er siden man kommer ind på, så lig forsiden at jeg troede jeg kørte ring. Det tog lidt tid før jeg så at der var nogle ure nedenunder.

I min bog er det største problem de manglende tekster.. Det giver et stort minus og mistanke om at der sidder nogle russere og aflurer mine kreditkort oplysninger. :-)

Held og lykke med det.

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

det er ok siden er mørk men når mange tingene logoer billeder er mørke så er det ikke lige frem let at kun vis sætter maksimalt lys på computer især vis man sider uden for så sørg for farverne baggrunden billeder er længere fra hinanden så det er lettere at se hvad der er på siden

ved kategorier der går jeg ud fra de bliver mere forskellige alle i ikke kun ure da det ikke er seo venligt ideelt og der kommer google plus med mere på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot design og flor hjemmeside.

Men mening da jeg kom ind på siden hvis jeg skulle købe et produkt er at du flash som kører i toppen tager alt opmærksomhed fra dine produkter som du har længere nede på siden. Sad lidt og tænkte hvor er produkterne de kom ikke frem når jeg trykkede producenter.

Hvis jeg trykker på Læs mere i flash banner så åbner den i endnu en side  og det gør den hver gang.

Jeg ville køre det flash banner på forsiden og så væk med det hvis jeg vil gå længere ned i siden.

Jeg skal trykke 3 gange før en varer er i indkøbs kurven.

Du har placeret indkøbskurven fint i toppen hvorfor skal jeg vælge om jeg vil lukke eller gå til indkøbskurven. Og så bliver indkøbskurven først opdateret når jeg skifter side hvis jeg trykker luk. Opdater kurven med det samme og lad mig shop vidre asap så skal jeg nok gå op og bestille hvis jeg gerne ville have varerne.

Også fik jeg denne fejl da jeg prøvede og bestille varerne.

There has been an error processing your request

Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 941679397593

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg ville nok ikke bruge flash hvis jeg var dig, prøv at tænke på alle dem der besøger din butik via iPhone/iPad som mig selv jeg kan ikke se flash. Og en anden ting det er dine knapper ved siden af dine produkter den hedder "læs mere" måske den skulle hedde "køb" eller ligende.
Du kan også prøve at lave den grøn.
Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Fleron:

Hej,

Det starter ikke så godt.."Dansk ure butik med billige originale mærke ure".

Det er altså noget Yalla dansk!!! Find på noget bedre. Få en anden til det hvis du selv har problemer.

I din menu til venstre skriver du konsekvent Ure, efter alle mærkerne... Det er unødvendigt og vriker uproffesionelt.

Jeg er ikke tiltrukket af din kategori med billige ure... Billige ure, lyder som noget man skal holde sig fra. Kald det heller Tilbud, hvis det er det,eller skriv kun beløbet.

Hvad med en kategori for dykkerure..

Hvorfor er der ingen tekst til varerne? Hvis den er der kan jeg ikke lige finde den. Hvis jeg ikke kan, så er der andre med samme problem.

Når jeg trykker på dit banner på forsiden, så er siden man kommer ind på, så lig forsiden at jeg troede jeg kørte ring. Det tog lidt tid før jeg så at der var nogle ure nedenunder.

I min bog er det største problem de manglende tekster.. Det giver et stort minus og mistanke om at der sidder nogle russere og aflurer mine kreditkort oplysninger. :-)

Held og lykke med det.

Hej Mikkel

Tag for din gennemgang og jeg vil notere alt det du har skrevet og synes også at du har fat i noget af det jeg burde kigge mere på. 

Men lige med at jeg konsekvent bruger ordet ure efter hver mærke i venstre menu, er grundet SEO. Og ang billige ure, så er der mange der direkte søger på det ord i google.

Men jeg vil genoveje disse 2 punkter, resten vil jeg få kigget på. 

Igen tak for gennemgang

Mikael christiansen:

det er ok siden er mørk men når mange tingene logoer billeder er mørke så er det ikke lige frem let at kun vis sætter maksimalt lys på computer især vis man sider uden for så sørg for farverne baggrunden billeder er længere fra hinanden så det er lettere at se hvad der er på siden

ved kategorier der går jeg ud fra de bliver mere forskellige alle i ikke kun ure da det ikke er seo venligt ideelt og der kommer google plus med mere på siden

Hej Mikael

Tak for dine tips, vil prøve at formindske tætheden på siden, så det bliver nemmere at holde fokus.

tak for hjælpen Mikael

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkebjerg:

Flot design og flor hjemmeside.

Men mening da jeg kom ind på siden hvis jeg skulle købe et produkt er at du flash som kører i toppen tager alt opmærksomhed fra dine produkter som du har længere nede på siden. Sad lidt og tænkte hvor er produkterne de kom ikke frem når jeg trykkede producenter.

Hvis jeg trykker på Læs mere i flash banner så åbner den i endnu en side  og det gør den hver gang.

Jeg ville køre det flash banner på forsiden og så væk med det hvis jeg vil gå længere ned i siden.

Jeg skal trykke 3 gange før en varer er i indkøbs kurven.

Du har placeret indkøbskurven fint i toppen hvorfor skal jeg vælge om jeg vil lukke eller gå til indkøbskurven. Og så bliver indkøbskurven først opdateret når jeg skifter side hvis jeg trykker luk. Opdater kurven med det samme og lad mig shop vidre asap så skal jeg nok gå op og bestille hvis jeg gerne ville have varerne.

Også fik jeg denne fejl da jeg prøvede og bestille varerne.

There has been an error processing your request

Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 941679397593

Tak for en grundig gennemgang, det sætter jeg pris på, alt er noteret og jeg synes du har ret i meget af det du siger, de store "flash" billeder skal kun være på forsiden, der har du en god pointe.

Ang- den fejl du fik så burde det være rettet, du må egentlig meget gerne se om du kan fremkalde den igen..

Jens Stæhr:
Hej, jeg ville nok ikke bruge flash hvis jeg var dig, prøv at tænke på alle dem der besøger din butik via iPhone/iPad som mig selv jeg kan ikke se flash. Og en anden ting det er dine knapper ved siden af dine produkter den hedder "læs mere" måske den skulle hedde "køb" eller ligende.
Du kan også prøve at lave den grøn.
Mvh. Jens

Hej Jens

Ja du har helt ret, jeg må ærlig tilstå at det var min manglende viden ang. flash da jeg bestilte webshoppen, dette havde jeg dog noteret og vil nok blive i noget script eller hvad det nu hedder.

Læs mere knapperne om til køb er nok en god ide, den er hermed noteret og vil blive arbejdet videre med..

Tak for gennemgangen

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Nu har jeg ikke fået kigget hele hjemmesiden igennem, men faldt da lige over lidt.

Selvom din hjemmeside er meget mørk, så synes jeg nu umiddelbart at den spiller meget godt. under "kundeservice" bemærkede jeg at der stod "30 dages prisgaranti" - Nu kan det godt være, det bare er mig .. Men mindes ikke jeg har hørt om det før? Jeg synes nu bare du skal kalde det Pris Garanti istedet ..

Jeg synes det fint, du skriver øverst på hjemmesiden, at i er godkendt af E-handelsfonden, men på midten af forsiden, så synes jeg alt det tekst er unødvendigt. Få hellere nogle produkter frem, eller reklamer for nogle af dine produkter. Ønsker folk at læse om det, ville det være oplagt at finde de informationer på en side "om os" eller lign.

Held og lykke med shoppen.

/martin

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sys du skulle lade være med at spamme Artikel Databaser :-)

med artikler som får din side til at virke utroværdig...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)