Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback af IT support hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal også lige høre i forhold til CVR nummer.

Jeg har ikke fået et CVR nummer endnu da virksomheden er ny. Samtidig er jeg 17 og er ikke sikker på jeg kan få CVR nummer før 18 år. Nogle der kan forklare hvornår man kan få et CVR nummer og hvordan det fungerer.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver T. Kristiansen:

Skal også lige høre i forhold til CVR nummer.

Jeg har ikke fået et CVR nummer endnu da virksomheden er ny. Samtidig er jeg 17 og er ikke sikker på jeg kan få CVR nummer før 18 år. Nogle der kan forklare hvornår man kan få et CVR nummer og hvordan det fungerer.

Den får du din far eller mor til at stå for, hvis de vil være med

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et CVR nummer betydning for indmeldinger til skat, momsregistrering osv?

Og det med at tjene 50.000 indefor et antal måneder, hvordan fungerer det?

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver

John nævner hurtigt, at du skal have kigget mere på dit layout og jeg kan kun give ham ret.

Var jeg kunde, var jeg også klikket videre hurtigt. Siden virker ikke særlig troværdig ved første øjekast.

Det som jeg mener, kunne give den et pust, ville være:

1. Fjern alle reklamerne. Som John nævner
2. Flere billeder med tiltalende farver. Både på forside og underside.
3. Eventuelt besvar dine kunders indlæg, hvor de takker for din fine ydelse. Husk at få billede på admin.
4. En 'om os' underside, der fortæller om hvor mange I er, hvem I er og hvorfor I er de bedste til jobbet.
5. Nu kan jeg ikke huske om de andre også nævnte det. Men husk CVR-nummer under kontakt siden og i din footer. Smid også andre kontaktoplysninger i din footer, så det kan ses ligegyldigt, hvor man er på siden. Evt. også et facebooklink her, hvis det ikke bliver for proppet.
6. Undersiden med priser, skal også have et designpift med eventuelle grønne flueben eller pile. Den grønne farve omkring priser virker altid godt. ;) Alle kunder der læser videre lander på et tidspunkt her. Så her skal du virkelig oppe troværdigheden!
7. Fjern: 'Evolve theme by Theme4Press - Powered by Wordpress' i din footer
8. Nu kan jeg se, at du har fjernet kontaktformularen på forsiden, mens jeg skriver dette. Jeg synes det er en god ide, at have den der. De scrollbars skal blot væk. Om muligt.


Generelt er det bare designet, der skal oppes i mine øjne.

Det var mine 25 øre. Håber du kan bruge det. :)

Go' vind

/ Casper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Casper . jeg vil i løbet af næste uge få lavet om på hjemmeside, og redigere nogle af de ting du foreslog. Smile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)