Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mark Zuckerberg; The one and only

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 05:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Min respekt til Mark Zuckerberg vokser hele tiden. Vi er stort set født samme tid, men det er ikke det, jeg vil proklamere.

Jeg er 27 år, og har en masse projekter, jeg gerne vil føre ud i livet, men de koster desværre penge. Uden penge kommer man ikke langt i dag, uanset hvor god din ide er.

Det jeg beundrer omkring ved Mr. Zuckerberg ( jaja, nu skriver jeg mr., men er nemmere end hele navnet :) ), men det at han stadigvæk er jordbunden. Han er 28 år, har fået at vide, at når Facebook går på Børsen her i maj, så er han omkring 30 milliarder dollars værd.

Synes bare han tackler det fantastisk. Han er en af verdens rigeste mænd, i så ung en alder.

Han kunne gå ind i alt muligt andet. F.eks. genetik omkring den menneskelige race. Forske i det perfekte menneske. ( Her tænker jeg desværre krig ), som mange gør, når de har mange penge. Men det gør han ikke. Han tager stadigvæk sine North Face trøjer på, når han skal til møde.

Mit egentlige spørgsmål er faktisk; Hvorfor har så mange folk noget imod ham. Man burde vide, at når man melder sig til en tjeneste som Facebook, så bliver ens personlige oplytsninger brugt. Er det virkelig så vildt i dag?

I forhold til mange unge Hollywood-stjerner, er han da yderst fornuftigt.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

De er pisse misundelige.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Misundelige på hvad ????

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

På de ikke selv fandt på Facebook og alle de penge/muligheder han har.

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok . Det er måske sådan du har det, ?

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej synes han har klaret sig super godt.
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har ham sgu gjort meget godt , men bare fordi man ikke bryder sig om ham , betyder det ikke at man har ondt i røven over hans penge og succes

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hentyder du til at jeg har ondt i røven over hans penge og success? Eller misforstår jeg det du skriver? :)

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :

René Sejling:

Hentyder du til at jeg har ondt i røven over hans penge og success? Eller misforstår jeg det du skriver? :)

Nej ;)

 

 

Men du mener jo at hvis ikke man bryder sig om Zuckerberg, så er det fordi man er misundelig over hans succes og penge...

Den holder da ikke..... Der er da nogle kendte mennersker med massere penge, som jeg ikke kan lide, men er overhovedet ikke misundelig over hvordan de lever deres liv...

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Altså... Zuckerberg arbejdede for to brødre for at udvikle en digital blå bog over universitetet Harwards elever. Zuckerberg fik penge for det, men istedet for at udvikle på deres projekt så tog han idéen og videreudviklede på den og kodede istedet på facebook.

Jeg ved godt, at dygtige forretningsfolk stjæler med arme og ben af idéer, men han var ansat til at udvikle deres projekt, tog deres idé og udviklede deres eget - uden at han lavede det han var ansat til.

Jeg kan simpelthen ikke se, hvad jeg skal se op til. Kan du ikke lige forklare mig det helt fra bunden, hvad der gør Zuckerberg til en fantastisk mand? At han går i Northface trøjer? 

At jeg så synes facebook er fordummende, fyldt med ligegyldigheder og dybt overvurderet er så min personlige holdning om hans livsværk.  

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)