Min respekt til Mark Zuckerberg vokser hele tiden. Vi er stort set født samme tid, men det er ikke det, jeg vil proklamere. Jeg er 27 år, og har en masse projekter, jeg gerne vil føre ud i livet, men de koster desværre penge. Uden penge kommer man ikke langt i dag, uanset hvor god din ide er. Det jeg beundrer omkring ved Mr. Zuckerberg ( jaja, nu skriver jeg mr., men er nemmere end hele navnet :) ), men det at han stadigvæk er jordbunden. Han er 28 år, har fået at vide, at når Facebook går på Børsen her i maj, så er han omkring 30 milliarder dollars værd. Synes bare han tackler det fantastisk. Han er en af verdens rigeste mænd, i så ung en alder. Han kunne gå ind i alt muligt andet. F.eks. genetik omkring den menneskelige race. Forske i det perfekte menneske. ( Her tænker jeg desværre krig ), som mange gør, når de har mange penge. Men det gør han ikke. Han tager stadigvæk sine North Face trøjer på, når han skal til møde. Mit egentlige spørgsmål er faktisk; Hvorfor har så mange folk noget imod ham. Man burde vide, at når man melder sig til en tjeneste som Facebook, så bliver ens personlige oplytsninger brugt. Er det virkelig så vildt i dag? I forhold til mange unge Hollywood-stjerner, er han da yderst fornuftigt. |
De er pisse misundelige.