Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min webshop som sælger herretøj!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er næsten færdig med min webshop, men mangler lige at ordne bloggen og forside billederne. Der kommer en chat på inden længe, som skal gøre op for at jeg ikke har et telefon nummer på siden. Det har jeg ikke, fordi jeg stadig er gymnasieelev. Udvalget er meget småt, men der kommer 20 nye varer inden for en måneds tid fra 3 forskellige mærker. I kan se shoppen her

Jeg vil være meget glad for at modtage konstruktiv kritik :)

På forhånd tak!
Sadeq Alwan 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot side! Super lækker og enkel, lige til at gå til. Også super lækre mærker, og produkter du har. Kommer nok til at købe noget hos dig i fremtiden. 

- Super fed side! :)

//Stokholm Jewlery 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækker webshop!

Men du mangler et ordentligt logo.

Kontakt mig over en privat besked, hvis du vil have et uforpligtende oplæg. (Jeg er i gang med 3 kunder her fra Amino lige for tiden)

Mvh. Bertil Boisen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

flot webshop Big Smile

titlen på siden er kun dit domæne navn , jeg ville bruge nogle af mine kerne ord i stedet for i titlen og husk google viser op til 70 tegn

social knap jeg kunne ikke se du har en google plus konto så man kan google plus like din side , det kan give lidt i google at man får nogle google plus

cvr nummer og dine standard info i fodnoten på siden det skaber mere troværdighed over siden

kontakt siden der også jeres telefon nummer og cvr nummer det skaber mere troværdighed over siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 04:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også det er en lækker webshop. Der er nogle ting hist og her, som du nok bør rette. Eksempelvis står noget af det på engelsk, og i jeres engelske version står noget af  det også på dansk.

Måske få en grafiker til at lave et pænere logo, men ellers ser det generelt godt ud :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fin shop. Husk at få smidt adresse, cvr osv. ind i footeren/bunden af shopen.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar!

Jeg har ændret alle tingene på den engelske side pånær logo og G+. G+ kommer på lige så snart jeg kan få det sat op. Jeg burde kunne hive 50 google+ fra venner og familie, så det gør forhåbentlig en forskel. Titlen er nu mærkernes navne, som jeg godt vil ranke godt på. I fodnoten er der virksomhedens navn, cvr nr, mail og adresse. Telefon nummer kommer på, når jeg får læseferie. Jeg har rettet teksterne på den engelske forside, så det er på engelsk, men jeg vil godt få lidt konstruktiv kritik, da jeg ikke er helt tilfreds. 

Er der noget jeg mangler at få ordnet, udover logo? Den danske side retter jeg på nu. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Rigtig flot side! Jeg kan godt lide det enkle og minimalistiske design + indkøbskurven er flot integreret på siden.

MVH

Henrik Krog 

Fra København
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Fra  GADRR Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle de forskellige fonts du har brugt på forsiden, skaber lidt unødvendig forvirring i mine øjne. Hold dig til en eller højst to forskellige // Som de andre siger, vil jeg også anbefale et logo, da siden ellers kommer til at se lidt for standard ud. Den må gerne skille sig lidt ud, fra den template, du har bygget siden op fra. Derudover syntes jeg du skal holde dig til lidt flere farver på billederne i flashen, da det hele ellers bliver lidt for sort / hvidt. 

Med venlig hilsen

David

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, målet har også været at det skulle være minimalistisk.

Jeg har haft et problem med at finde den rette font. Jeg skriver til min programmør og beder om at få at vide hvilken der er brugt til teksten på products osv. 

Jeg kan høre at jeg skal investere lidt i et logo. Det må få gjort snart. Sagen er dog, at det skal være eksklusivt og minimalistisk. Det er lidt dyrt at betale 1.000 kroner eller sådan, for at en grafiker skal ændre lidt på font. Men sådan er det jo. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)