Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plugin til WordPress

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :)

Jeg skal hjælpe en kammerat med en hjemmeside - bruger WordPress - og jeg leder lidt efter et plugin der kan tilbyde det jeg efterspørger.

Han vil gerne have at når folk opretter en bruger, så har de den her "Min side" funktion, hvor de har mulighed for at skrive lidt om dem selv, uploade billeder og hvor man kan kontakte dem. Lidt ligesom her: http://www.onlinecasting.dk/vistype1profil.asp?Profil_Id=70836

Hvilket plugin skal jeg bruge til det? Har kigget lidt på BuddyPress, men kan man det med det plugin? Eller har i nogen andre i kan anbefale?

Glæder mig til at høre fra jer :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Buddypress kan ja. Men så får du også social netværk delen med. Ikke sikkert du ønsker dette.

Med diverse author plugins kan du udvide profilen og lave en oversigt på siden over alle brugerne. Kræver dog noget php/HTML/css før det spiller vil jeg tro.
Har ikke undersøgt specifikke plugins nærmere dog.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Buddypress er nok det tætteste du kommer medmindre du vil kode din egen. :)

Men for at få det ind i dit tema skal der også kodes lidt. Kan du kode? Jeg hjælper dig gerne!

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar! :) Har nu prøvet BuddyPress lidt, og det ser ud til at være det jeg søger. Det er et super fedt plugin! Man behøver da ikke umildbart noget kodning til at installere det, Christian?

Kender i nogen gode tema (eller en oversigt over forskellige temaer) der passer godt til BuddyPress og minder lidt om Onlinecastings opbygning og design? 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek wpmudev.com de har nogle gode temaer der er Buddypress kompatible. Koster lidt at få adgang men så har du også adgang til alle deres temaer og stor række af super fede plugins og udvidelser også til Buddypress.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den René - super hjælp! :)

Det vil jeg kigge på. 

Kender i/du andre sider, er de self. også meget velkomne. 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne desværre ikke lige finde nogen :(

I kender vel ikke nogen der ligner OnlineCasting? Fx med at du kan se nogen eks. på profiler på forsiden og lign. :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Wpmudev var et Buddypress theme der "bare" skal styles med en masse widget areas som du kan bruge til at sætte det op så det ligner meget. Ellers ved jeg desværre ikke.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay. Men du skal ihvertfald have mange tak for din super hjælp! :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)