Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

regnskabsprogram skal eller ej ??

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Oct 11
Indlæg ialt: 702
Fra  Dinero Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Med fare for at lyde som alle de andre sælgere, så vil jeg lige gøre opmærksom på vores lille regnskabsprogram: kassekladde.dk

Vi har lagt vægt på at det skal være enkelt, nemt og billigt. Du er velkommen til at oprette dig gratis og prøve det.

De bedste hilsner

David Andersen

Dinero - Danmarks nemmeste regnskabsprogram - Få en gratis konto på dinero.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David.

Alle har vel noget at sælge lure da lige på det.
Prisen ser meget fair ud. Næsten billigere en 1 litter benzin Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Lars

Jeg vil gerne give et uforpligtende tilbud hvis det har interesse. Jeg har regnskabssystem, bogfører og betaler moms for dig.

Skriv til mig hvis det kunne have interesse.

Hilsen Carina
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale billysbilling. Jeg er selv begyndt at bruge det. Det er billigt og overskueligt. Specielt til os der er lidt nye i regnskabs verdenen.

Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jens.

Det ser dyre ud en nogle af de andre der er skrevet om. Men svært at se hvad der er bedst.
Noget af en jungle.... ;)
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg tror gerne på, at mange regnskabsprogrammer er gode. Det jeg vurderer udfra, er førstehåndsindtrykket. Hvis siden er flot og overskuelig, som jeg i hvert fald mener Billys er i modsætning til andre sider, samtidig med den indeholder de ønskede funktioner, så er du ret sikker på, det er god service. 

Igen; dette er slet ikke kritik af forskellige programmer. Men ved blot at lægge et øjekast forbi Billys og fx e-conomic, så er jeg - uden at kigge på prisen - allerede hoppet over til Billys pga. brugervenligheden og det lækre design... såfremt funktionskravene er opfyldte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 37
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil helt klart anbefale billysbilling, stod i samme situation som dig for 3 måneder siden. Søgte længe og bredt, men alle programmerne var for store og uoverskuelige for mig.
Har kørt med Billy i tre måneder og det virker upåklageligt!

Mvh Jesper

Cibis - Fødevarerådgivning - www.cibis.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har været omkring nogle regnskabsprogrammer før vi valgte hvem det skulle være! Vi ga' ikke noget regnskabsprogram et kig og forlod > vi tog en rigtig rundtur og oprettede faktura til vores kunder, printede diverse ud osv osv.

Vi har været omkring

1. Visma Avendo
2. e-moms.dk
3. Economic
4. Billys Billing 

For at gøre det hele meget lettere, så vil jeg anbefale dig at bruge Billys Billing.. Om du synes dette er let eller ej, finder du hurtigt ud af at programmet gør ALT for dig! Vi har den holdning at regnskabet skal passe og at der ikke skal være en finger på noget af det > Men det skal heller ikke være der vi bruger vores tid.. Vi elsker jo at lave hjemmesider og det der hører til..

Jeg anbefaler 100% billys billing og jeg tror heller ikke det er uden grund at de har SÅ mange kunder herinde fra :-)

Fra Herning
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Concept Data A/S Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kan du prøve C5 Online
Den kan du "vokse" med , så du ikke står om 1-2 år og skal starte forfra
Du skal have fokus på din forretning , der er jo der dine indtægter kommer fra
www.c5live.dk er de første 3o dage gratis derefter kr. 149.- pr. md.

Kris

 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)