Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside - plz

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone.

Jeg synes at du skulle prøve at sende siden ind på http://webcritique.dk/ hvor du så kan få en masse kritrik, både positivt og negativt.

Mht. priser, synes jeg at du skal lave en side, der hedder "priser" og så skriv det du siger i et andet indlæg, at det er individuelt. For jeg vil som kunde gerne vide hvad det koster, eller hvorfor jeg ikke kan få af vide hvad det koster.

Folk er i dag meget fokuseret på prisen.

Mvh

Jakob

Sejs Dyner - Salg af dyner, madrasser og senge.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone Ginnerup:

Mikael christiansen:
titlen til google heder forside der ville det være en fordel at sætte en kerne ord ind der hunde frisør hunde salon og nu vises op til 70 tegn på google så det ville jeg udnytte.

Jeg kan godt se at der oppe i toppen bare står forside, men titlen på siden er altså: Hundefrisør i Sønderborg faguddannet Klipper, Trimmer alle racer

Hvis det ikke er rigtigt at skrive titlen i titlen, er der så en der kan give mig fidusen?

jeg klikker vis siden kilde kode når jeg klikker på din siden der kommer ikke disse ord frem du har skrevet , så de er ikke skrevet endnu

lige står der i kilde koden til forsiden forsiden den som vises på google <title>Forsiden</title>

i kilde koden skal disse ord stå i titlen altså når man klikker i kilde koden skal der stå sådan her <title>Hundefrisør i Sønderborg faguddannet Klipper, Trimmer alle racer</title>

du skal derved vis ønsker titlen på google ikke heder forside få rettet titlen

korrekt du har sat disse ord ind men de står ikke rigtige sted de står her på siden beskrivelse <meta name="description" content="Faguddannet hundefrisør med salon i Sønderborg. Når det næstbedste ikke er godt nok. Klipper - trimmer alle racer" />

derved heder din titlen forside hos dig , jeg ville rettet det hurtigste muligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

kpauner:
Som udgangspunkt burde man ikke bruge comic sans til noget.

Det er første gang jeg bruger den - og i dette tilfælde er det for at bløde indtrykket lidt op. Blomster har jeg også brugt for første gang, og de er der for det samme som den komiske skrift. Havde blomsterne været mere "blomster-agtige" var de ikke kommet på.

Jeg sidder fast imellem to sto(i)le for siden skal holdes helt vildt neutral, og samtidigt skal den ikke helt ligne en kalktablet.

Gode råd modtages med glæde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob:
Mht. priser, synes jeg at du skal lave en side, der hedder "priser" og så skriv det du siger i et andet indlæg, at det er individuelt. For jeg vil som kunde gerne vide hvad det koster, eller hvorfor jeg ikke kan få af vide hvad det koster.

God idé.

Det første skal jeg godt nok lige tage mig mod til først. Spørg mig ikke hvorfor jeg tør her, men her føler jeg mig åbenbart mere tryg :-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)