Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er SuitZoo.dk oppe at køre! Giv noget feedback!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nederst på siden hvor du skriver "må ikke anvendes uden forudgående (skrifting) aftalt." mon ikke der sjal stå "skriftlig"?

Ellers syntes jeg det er en super fed ide. Måske få lavet en instruktions video om hvordan man helt præcis tar mål rigtigt.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart flot side

1)  design - Det er helt forkert, at have billeder af samme mand, der laver forskellige ansigter? Lad os få nogle billeder af jakkesæt!   Irriterer mig lidt, at prisen er højest i venstre side.

Hvis man ikke udfylder alle design-ting, så kan man bare ikke komme videre - det ville hjælpe, hvis den viste, hvor der var mangler.


Mht. at tage mål, så er det ikke raketvidenskab - Da jeg selv rodede mig ideen fik jeg en melding fra en skrædder om, at det kan læres på et par timer. Evt. team op med mennesker rundt omkring i landet, der kan tage mål for folk :-) (det kunne være skrædderskoler eller lignende).
 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Negative:

Hvorfor vælger du den dyreste, Super 180, som standard, når de fleste jakkesæt sælges i Super 120... Ville det så ik være mest hensigtsmæssigt, at det var den, som var standard?

Posivive:

Meget atypisk design, som er sat op på en simpel og fed måde. Jeg kan godt lide, at alt er samlet på en side, så man ik skal trykke NEXT 40 gange for at designe jakkesættet, som man skal ved mange andre udenlandske sider...

Til alle dem som klager over det med at måle. Hvad havde i forventet, når der sælges tilpasset konfektionsjakkesæt? Man køber jo heller ik bare gardiner, fordi man ser dem. Der skal man også måle vinduet, før man bestiller. Det samme gælder sådan set ved jakkesæt, hvis det skal sidde ordentligt, og ik bare være et standard konfektions jakkesæt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed side, og rigtig passende design. Lige en lille små-ting, en kontakt form under kontakt. Det kan være rimeligt vigtigt, mange vil have spørgsmål til jeres shop (specielt pga. det er higher-price-product), før de køber. Skal de til at ind på deres email for at spørge, kan det koste jer en del ordre. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal det ikke være en "Follow" knap og en "Add to circles" knap ved "SOCIALE MEDIER", i stedet for at det er knapper hvor man deler Jeres side?

Bryder mig ikke om fonten nederst hvor I skriver Jeres adresse, telefon osv. Comic Sans hører ikke hjemme på sådan en professionel hjemmeside .. Synes jeg. ;-)

Kunne være super smart hvis man kunne bestille en prøve af de forskellige stoffer, hvis man var i tvivl om hvilken man skulle vælge?

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 107
Fra  SuitZoo Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 Fed feedback på en fed dag! Lad os håbe i morgen bliver lige så fed vejr- og feedbackmæssigt Wink.

 Martin: Ja, den kører ikke automatisk op. Jeg har overvejet nogle gange at ændre det. Tak for feedback og du skal være mere end velkommen til at vende tilbage.

 Brian: Cool. Tak for feedback.

 Jacob: Hehe vi har også overvejet de billeder meget kraftigt. "Problemet" er at man ikke kan se forskel på et dyrt og billigt suit ved billedet alene. Har du nogle idéer til, hvad man kan vise for at gøre opmærksom på forskellen?

 Fashion-seller: Cool, takker. Jeg har personligt en lille filosofi om at det kan få folk til at overveje det dyre mere hvis de bliver ledt direkte hen til det; men det kan godt være jeg tager fejl. Vi vil køre nogle split-test for det.

 Jeo: Cool. Du kan godt have ret. Vi vil overveje mulighederne.

 Tobias. Jo selvfølgelig skal skrifttypen ændres. Godt set i øvrigt! god idé med stoffet. Det er overvejet og vi får et lille logistik-problem men hvis kunderne ønsker det, gør vi det!

 Endnu engang tak for feedback alle sammen! Kom gerne med flere input. Og nyd så fortsat denne dag.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Hjarnaa:

Fashion-seller: Cool, takker. Jeg har personligt en lille filosofi om at det kan få folk til at overveje det dyre mere hvis de bliver ledt direkte hen til det; men det kan godt være jeg tager fejl. Vi vil køre nogle split-test for det.

Nu er det de færreste almindelige mennesker, som har forstand på jakkesæt, og så vil prisen for en Super 180 måske skræmme, hvis de ik får den ændret, fordi fokus er på valg af design mm...

Eller sagt på en anden måde. Hr Hansen kommer hen til bilforhandleren, fordi han vil have en ny bil. En lille bil som er billig i drift. Hvis bilforhandleren vil have Hr Hansen som fremtidig kunde, så hjælper det ik, at han/hun pakker Hr Hansen en kæmpe dyr bil på, fordi den kan dit, dat og dut, som Hr Hansen alligevel ik har brug for... Så var det måske smartere at forhandlere solgte en Polo, som dækker behovet.
Og det samme gælder hos jer... Hvorfor pakke 7 ud af 10 kunder et dyrt jakkesæt på, når de alligevel søger en Super 120 kvaliteten? Ellers tag et kig på dine udenlandske konkurrenter, som har fanget pointen med kundens behov Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Heey

Fed ide, som jeg også selv har overvejet meget. Vil helt sikkert anbefale din side til andre og skal da også lige have købt et sommer suit derinde :)

Synes designet rammer målgruppen fint.

Nikolas

Fra København
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Hjarnaa:

 Hej Aminoer!

 Sikke en fremragende dag! Solen skinner, vejrudsigten ser god ud de kommende dage, og SuitZoo.dk er endelig op at køre! Så ved man at det er forår!

 Webshoppen er lavet i samarbejde med Peter Skouhus og 1902software. FrederikF og Smartclipper har hjulpet med billeder.Siden er hostet af Magentohotel, som må siges at give en fremragende support!

 Der mangler dog stadig den sidste finpudsning. Jeg har personligt idéer, men jeg vil også være RIGTIG glad hvis I gider give feedback!

 Tips til feedback:

 Siden er lavet specielt med henblik på de 16-25 årige. Rammer den målgruppen?

Virkelig flot webshop du har fået lavet dig.

Synes som andre også har skrevet at du skal få lavet en video af hvordan man måler de forskellige punkter op. Jeg ville personligt ikke kunne finde ud af præcist hvor jeg skulle mål udfra hvad du har angivet lige med det samme! Og sådan mister du desværre kunder.

Men overall flot webshop. Yes

Held og lykke med den.

Hoopz - alt om basketball!

Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ud fra det visuelle indtryk jeg får af din hjemmeside ville jeg tro det henvendte sig til "businessfolk". Hvis din målgruppe er 16-25 årige, skal der måske et lidt mere ungdommeligt udtryk frem?

Held og lykke

Mvh

Louise

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)